Nincs ilyen widget!

Mit jelent számodra a country stílus? - válaszol a Szoba kilátással blog írója

"Kedves Country Komfort, én téged nem is ismertelek, de ezennel belájkollak! Gratulálok az igényes bloghoz, van egy jó adag közös halmazunk. Ja, és ez a konyha az utolsó képen szerintem pazar." - így szólt Kingának, a Szoba kilátással blog írójának első kommentje itt tavaly augusztusban, amikor én már ismertem az ő írásait: a Szoba... a nívós magyar lakber-blogok első körébe tartozik. Azóta nemcsak az éterben, hanem személyesen is találkoztunk, a "jó adag közös halmaz"-ról pedig annyit, hogy pár hónappal ezelőtt éppen William Morrisról akartam írni egy cikket a dekooderre, amikor megláttam ezt. :-)

Tulip_and_Willow.jpg

Miért aktuális a country stílus 2012-ben? 

Nekem a country vagy rusztikus stílus mindig a természetközeliséget jelentette, egyfajta egyszerű szépséget, a funkcionalitás harmóniáját. Ez a stílus a ma napirenden lévő témák közül szervesen kapcsolódik a környezetvédelemhez, ez adja az aktualitását. Visszatér a jó öreg újrafelhasználható anyagokhoz, kézműves technológiákhoz, melyeket egyszer már olyan jól tudtunk.

Szerinted milyen ma a vidékies trend?

Sokféle lehet. A számomra izgalmas vidékies trend ma látványban inkább kapcsolódik a letisztultsághoz, átláthatósághoz, és szoros kapcsolatot ápol a modern designnal is, egy-egy - de nem több - ilyen tárgy megfelelő elhelyezésével. Nagy, természetes kopott felületekre gondolok, fa, tégla, akár beton, visszafogott színek, régi és modern berendezési tárgyak tetszőleges keverési arányban. Például a képen látható újrahasznosított angol pajta a vidéki stílus egyik mai újrafogalmazása lehet, és mint ilyen nagyon tetszik, írtam is róla  a dekooderen, de kedvelem a hagyományosabb enteriőröket is.

Melyik a kedvenc terméked/üzleted/folyóiratod a témában és miért? 

Nincs külön ebben a stílusban kedvencem. A House to home honlap jutott eszembe, amely nem kifejezetten a vidékies stílusra fókuszál, de a hagyományos angol lakberendezés igen kötődik ehhez az irányzathoz, így sok olyan tartalom van, amely szívemhez közeli.

süti beállítások módosítása