Nincs ilyen widget!

Kosztolányi Tímea

timi2.jpgBetűk és lakberendezés. E páros akkor az igazi számomra, ha együtt járnak. Írni mindig is szerettem, így az újságírás tanulása szinte nyilvánvaló volt számomra a gimnázium után. A lakberendezés iránti fogékonyság valamivel később, az egyetemi években, és inkább csak tudat alatt jött, először szép magazinok nézegetésével, majd egy felújításban betöltött "tanácsadói" szerepkörrel. Később, az egyetem befejezése után az életem szerves részévé nőtte ki magát, munkám meghatározó eleme, és hobbim is lett egyben. A szerencsés összefonódás késztetett a blog indítására, ahol cikkeim, saját csináld magad-ötleteim, és sok-sok inspirációs fotó kap helyet. Mindezek mellett úgy éreztem, kiteljesedésem akkor lesz egész, ha a lakberendezés szakmai fortélyait is elsajátítom, így lelkes tanuló-lakberendező lettem! Témába vágó cikkeimmel A Mi Otthonunk magazinban, illetve Otthon és dekor című blogomon, mostantól pedig a Dekooderen is találkozhattok.

blog: http://otthonesdekor.blogspot.com/

e-mail: otthonesdekor@gmail.com

süti beállítások módosítása