- 2015.02.10. 09:18
A reklámok nem egyszer azzal bírnak minket vásárlásra, hogy elhitetik velünk, a termék birtokában szebbek, jobbak, kívánatosabbak lehetünk, és valljuk be, amikor az érzékeinket ilyen módon manipulálják, bizony sokszor csapdába esünk, és rohanunk az üzletbe az áhított árucikkért. Calvin Klein ráadásul hosszú évtizedek óta vadászik az épp aktuális szexszimbólumokra, hogy irigylésre méltó testükkel, csábos pillantásaikkal eladják alsóneműit. (Szerző: Zboróvári Kriszti)
Minden évben kíváncsian várjuk, hogy a sokszor provokatívan erotikus üzenetet hordozó hirdetéseiről híres Calvin Klein cég, éppen melyik modellt, filmsztárt, vagy egyéb hírességet szemeli ki magának reklámarcnak, vagyis inkább reklámtestnek. 2015-ben a tinilányok által bálványozott Justin Bieber lett a befutó, aki Lara Stone mellett pózol a ruhaóriáscég fotóin. Ennek apropóján lássunk egy kis visszatekintést az elmúlt három és fél évtized Calvin Klein hirdetéseiről, melyben nemcsak a fehérneműk körében bekövetkezett trendváltásokat, hanem a szépségideálok átalakulását is nyomon követhetjük.
Képek forrása.