Nincs ilyen widget!

Nikoletti Petra

Egész életemben lakberendező voltam, csak nem tudtam róla...

Pedig voltak intő jelek:már kisiskolás koromban lefestettem egy Koós Károly házat, mert tudtam, lebontásra vár. Állandóan figyeltem, és elemeztem az épített környezetemet. Más Milkát kért szuvenírnek, én külföldi design újságokat. Közben leérettségiztem, elvégeztem a közgázt, multinacionális cégeknél dolgoztam marketingesként, férjhez mentem és szültem két szép gyereket.

A megvilágosodást 2006-tól datálom: ekkor fejeztem be első önálló lakásom felújítási munkálatait, ekkor ajánlotta fel egy sikeres lakberendező, hogy dolgozzunk együtt, és ekkor jelentem meg először az egyik népszerű hazai lakberendezési magazinban. Azóta tudatosan építem új karrieremet.
Az írás viszont engem is meglepett.
Teljesen váratlanul és elementáris erővel törtek fel belőlem az évek alatt bent rekedt, megfogalmazásra váró gondolataim. Külön örömet okoz, hogy ez másokat érdekel, hogy blogomnak egyre több követője akad, hogy online és nyomtatott újságok keresnek meg cikkekért. Köszönöm nekik.
Az írás egy örökös tanulási folyamat: a témákat keresve tágul a látóköröm, fejlődik a szépérzékem, nő a tárgyi tudásom. Örülök, hogy kilenc társammal osztozhatok ebben az élményben, és örülök, hogy mondandóm egy új, igényes fórumon találkozik az arra fogékony publikummal. Olvassátok, lájkoljátok és osszátok meg: kultúrterrorizáljunk együtt!
Munkáim, elérhetőségeim megtekinthetők a weboldalamon: www.nikolettipetra.com

E-mail: petra@terkultura.com

Dekooderes írásaim: http://dekooder.blog.hu/media/image/201101/

További írásokat találsz tőlem a blogomon: www.terkultura.com

süti beállítások módosítása