Nincs ilyen widget!

A világ 8 (szerintem) legszebb könyvtára

Szeretem a könyvek illatát, melegségét és a bennük rejlő kincseket. Legutóbbi két nagy könyvélményem a Gyógyír az Északi szélre (Glattauer) , illetve a Könnyek kapuja (Verghese) volt. Sok-sok könyvem van, 14 éves korom óta gyűjtöm őket.  Szerettem volna megmutatni, hogy egy régi, klasszikus és egy modern könyvtár is lehet egyaránt gyönyörűséges. Egy Magyarországi példát is hoztam, a Pannonhalmi Bencés Apátság fantasztikus könyvtárát választottam. Már többször tapasztaltam, hogy ezen az oldalon nem vagyok egyedül a könyvszeretetemmel, ezért remélem örömmel fogadjátok ezt a válogatást! Ha van neked kedvenc könyvtárad, kérlek írd meg nekünk. (szerző: Csorba Anita)
 

1, A Melki Apátság könyvtára

2, Stuttgart város könyvtára

3, Seattle városi könyvtár

4, Pekingi könyvtár (köszönöm a kommenteket!:)

5, Egy londoni privát könyvtár

6, Zürichi könyvtár

7, Egyetemi könyvtár Portugáliában

8, Bencés Apátsági könyvtár Pannonhalmán

A szép otthonok sorozat részei:

-Minden idők legkedveltebb kislakása a blogon!-nem érdemes kihagyni :)
-Álmodozás egy görög szigeten 2.
- Egy különleges barlang villa Svájcból
 -Kis lakás berendezése: Így is lehet 21 négyzetméteren!
 -Ilyen egy színkavalkádos brazil otthon!

süti beállítások módosítása