Nincs ilyen widget!

Marie Claire Fashion Days 2012 - Vam Design Center

Múlt hét pénteken részt vettem a Marie Claire Fashion Days zártkörű nyitó estjén a Vam Design Centerben. Az esemény egyik támogatója a Hungária pezsgőpincészet volt, így már érkezéskor megkóstolhattam édes pezsgőjüket. A pezsgőt alapvetően nem szeretem, de ez nagyon ízlett, így feldobva mentem a kuriózumnak számító lebegő színpadhoz, ahol rögtön ki is derült, hogy nem elég, hogy nincs ülőhelyem, de egy órás csúszást emlegettek a fotósok és két órás bemutatót. Szerencsére ebből csak az első volt igaz. Az egy órás bemutatót végig fotóztam a partvonalról, ha már úgyis állnom kellett. Bár a fotók nem szemből készültek, de remélem ez az apróság semmit sem von le élvezeti értékükből. Ha mégis, és ha szépet akartok látni, nézzétek meg az összes ruhát Bodogán Sándor fotográfus oldalán! (Szerző: Hujber-Nagy Aletta)

21.jpg

Az este során egy igen exkluzív divatbemutatót láthattunk.
A kedvencem egy sötét narancs Konsanszky ruha volt olajkék övvel, amit legszívesebben letéptem volna a modellről és elrohantam volna vele valamelyik mellékutcán...
A tervezők sorrendben:
ANH TUAN, DANIEL BENUS, DORA ABODI, DÓRA MOJZES, KATA SZEGEDI, KEPP SHOWROOM, KOSANSZKY, NORA SARMAN, NUBU, USE UNUSED.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

29.jpg

30.jpg

22.jpg

Az első ruhát mindig egy-egy ismert médiaszemélyiség mutatta be, akik a végén odaálltak a hírességek falához. Bár megállapodtak, hogy egy irányba fognak nézni és jobbra, azaz az én gépembe fognak először pillantani, de ez valahogy mégsem jött össze. Ennek ellenére úgy gondolom fel fogjátok őket ismerni.

23a.jpg

Az emeleten bóklászva belebotolhattunk pár cég és szponzor ministandjába is, majd kiéhezve megérkeztem az ennivalókhoz, de mire odaértem, gyakorlatilag már nyoma sem volt semmi ehetőnek pár édességtől eltekintve. Ebből arra következtetek, hogy nagyon finomak volt minden, hiszen 5 perccel a bemutató vége után már nem volt semmi a kifutónak is beillő svédasztalon. Végül is cseppet sem bántam, mert este 10 után már úgysem eszik egy magára valamit is adó dizájner...

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

Tavaly nem tudtam eljutni a rendezvényre, de úgy gondolom, ha jövőre is hívnak, feltétlenül menni fogok, mert nagyon színvonalas volt.

Fotók: Hujber-Nagy Aletta
(A fotók bárminemű felhasználásához a tulajdonos beleegyezése szükséges!)

süti beállítások módosítása