Nincs ilyen widget!

Nagyflanc mondja: Tessék unatkozni!...avagy: Atyaég!!!

Szerintem hülyék vagyunk. No, nem te meg én. Mi főleg nem, de hogy általában az emberek, az tuti. Vagy ez, amit itt látni fogtok, a jóléti társadalom egyedeinek logikusan indokolható magatartása, és valójában örülnöm kellene, hogy a jelenség létezik. Az a helyzet, hogy nincs nekem ezzel bajom. Nem árt senkinek, ha meg pár libamirigy túlműködéses nőtársamnak ad némi sikerélményt, ha már gimitől fogva szív, mint a torkosborz, ám legyen. Még oda sem akarok eljutni, hogy az állatvédők miért csak a testi bántalmazást veszik figyelembe. Ennél vércikibb dolog, nem sok van egy állat életében. Persze, ő ezt nem tudja. De én igen:-)
Azt is meg kell jegyeznem, hogy némelyik tényleg helyes. Még talán meg is simogatnám őket. Ezeket előre tettem, mert jó lesz csalogatónak, meg nem is olyan döbbenetes a hatása, így senki nem kap sokkot. Viszont a csúcskategória, ami kreativitásban nem szenved  ugyan hiányt, viszont valahogy érzi az ember, hogy életidegen a dolog, olyan élményt nyújt, amit nem biztos, hogy hamar el tudtok feledni.




 

Még négy kép a helyesből:

 

 
 
 
 
 
És akkor jöjjenek a többiek. Én kérek elnézést, de muszáj bemutatnom, hogy a gyerekeiteket vissza tudjátok tartani, ha erre indulnak az úton.....
Szeretném felhívni a figyelmet a gazdik könnyű besorolhatóságára.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
És akkor a legdurvább művek:
 
 
 

 

 

 

 

 
Na jó. Beismerem. A My Little Pony és a Grinch nagyon atom:-)
 
A másik irányzat a macskáké. Ha művészetnek vesszük, talán kevésbé sorolható a giccs kategóriájába. Megkülönbözteti a fenti aberráltságtól, hogy tartós a festés, mert csak negyedévente kell megújítani. Azt nem tudom, hogy a szedáláson kívül, milyen módszer van a macskák tűrőképességének növelésére, de biztos van. Vagy nem?
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása