Nincs ilyen widget!

Befőttes üveg újrahasznosítása

Valamelyik nap kezembe akadt két üres befőttes üveg, mivel nem szeretem kidobni őket. Már alig férnek el a fiókokban a többi edény mellett, ezért kezdeni kellett velük valamit. Már korábban készítettem itthon az íróasztalomra különböző méretű üvegekből gemkapocstartót, dekortapasztartót, gombostűtartót és az egyik üvegnek is hasonló funkciót szántam. A befőttes üvegeket, a lekvártároláson kívül is rengeteg mindenre fel lehet használni ebből mutatok nektek kettő variációt. (Szerkesztette: Gubacsi Judit - Your Decor)DSC_1149.JPG

Nézzük mi kellett hozzá:

- Befőttes üveg
- Dekortapasz (Washi tape vagy Masking tape)
- Pékzsineg (Baker's Twine)
- Olló

A feladat nagyon egyszerű volt, a pékzsineget kétszer körbetekertem az üveg szájánál és masnira kötöttem. A dekortapaszból pedig kis háromszögeket vágtam és így ragasztottam fel az üvegre két sorban, így olyan mintha egy girland futna rajta végig.

 

Az üveget így lehet használni mécsesként, lehet bele tenni úszógyertyát, dekorhomokot vagy köveket is. Be lehet tenni a fürdőszobába piperetárolónak, sminkecsettartónak, vattatartónak vagy lehet benne tartani a fogkefét, fogkrémet is. Esetleg egy party alkalmával pohárként is funkcionálhat egy szép papírszívószállal karöltve.

 

 

Az üveget ezen kívül az íróasztalon is lehet hasznosítani, mint ceruzatartó vagy ecsettartó. Tettem bele egy ezüst selyempapírt és így lehet benne aprót is gyűjteni, ami meglepi lesz majd összeszámoláskor. Egy barátnőm, Zita készítette el ezt a variációt és a kétszázasokat gyűjti benne és a legközelebbi nyaralásán ez lesz a költőpénze. Szerintem baromi jó ötlet, olyan, mintha talált pénz lenne. Próbáljátok ki, egész szép kis összegeket össze lehet így gyűjteni!

 

Nézzétek meg mi történt a másik befőttesüvegemmel!

YD

süti beállítások módosítása