- 2014.08.05. 18:50
A legtöbb gyakorló szülőnek rémálma minden játék-reklám és játékbolt, ahol is a jól megtervezett, profitorientált marketingfogással „átgondolt” horror árú, teljesen fölösleges, értelmetlen, csicsás, irtó trendi kacatokat lehet lelni. És persze, amiért a gyerek meg van őrülve, és ha nem kapja meg (mert már csak neki nincs ilyen az oviból / suliból) akkor akár képes világgá is menni legnagyobb bánatunkra. (Szerző: Lukovics-VAnita)
A szülői szeretetből fakadó észérvek mit sem érnek ilyenkor. Azt gondolom, a gyermek nem feltétlenül a bolti bazártól lesz boldogabb. Sőt! A gyereknek az ÚJ kell, mindig valami új, valami sokkal másabb, mint ami otthon van a polcon (kb. tonnaszámra). Ezt az igényt pénztárcakímélő ötletekkel is meg lehet oldani, nem beszélve arról, hogy az újrahasznos (de még milyen hasznos!) folyamatba belevonva a kiskorút csodás pillanatok születnek, valami olyan történik, amit a boltban nem vehetünk meg….semmi pénzért.