Nincs ilyen widget!

Fűszercsillár

Ajándékba kaptunk néhány csinos kis paradicsompalántát, úgyhogy a tavasszal megspékelve kitört rajtam a kiskertész láz. Ennek szellemében kezdtem az előbbi témában kortárs design termékeket vadászni a neten. (Szerző: Zboróvári Kriszti)

spice-vice-versa-hanging-herb-growing-system1.jpg

Sok tőzsgyökeres belvárosi is vágyik a saját konyhakertre, elsősorban nekik ajánlom a mai öko-design posztot, amely egy ötletes zöldfűszer termesztési opciót kínál. Gyanítom, hogy a csináld magad mozgalom kreatív követői hamar meglátják a fantáziát a konstrukcióban és kitalálnak valami filléres megoldást a függőkert újragondolására.

spice-vice-versa-hanging-herb-growing-system4.jpg

spice-vice-versa-hanging-herb-growing-system2.jpg

spice-vice-versa-hanging-herb-growing-system3.jpg

spice-vice-versa-hanging-herb-growing-system5.jpg

Forrás.

süti beállítások módosítása