Nincs ilyen widget!

Vasárnapi bloglapozó 2014. január 5.

Elérkezett az ünnepi időszak vége. Kettős érzésekkel viseltetem a téma iránt, mert nagyszerű dolog ilyenkor itthon lenni, későn kelni, féktelenül enni (inni?), hanyagolni a napi kötelezettségeket, ugyanakkor jóból is megárt a sok. A hasam már tele van, a sok pihenéstől fáradt vagyok, és jó lenne a háztól is eltávolodni huzamosabb időre. Most kapok az alkalmon és kicsit megsétáltatlak titeket a csajok blogjaiban.  Hogy virtuális sétánk érdekesebb legyen, vendégül hívom a Szivarzseb egyik kedvelt modelljét, Justin Joslint. Gyerünk!  (Szerkesztette: Burai Gertrúd - Szivarzseb)




dekooder banner 125x125.png
hna 2013 01 26.png

Aletta ugyan nem látogatott el Zürichbe, hogy végigjárja a Neume Raaume 13. kiállítást, de mindenhol vannak emberei, így személyes beszámolót tudott készíteni a kapott képanyag segítségével. Nézzétek!
hna design studio Facebook oldalát itt követhetitek, ahol Aletta rendszeresen frissíti képtárgyűjteményét és ötletekkel lát el bennünket.

dekooder banner 125x125.png

s2_1.png
Én elkezdtem jógázni. Természetesen nem úgy, hogy közben megizzadjak, hanem úgy, hogy körbenéztem, milyen őrület kapcsolódik a témához. Persze kapcsolódik. A meztelen jóga Amerikában már hódit, és biztos ide is eljut. Én rögtön vizualizáltam néhány ismerősömet, amitől még most is nevetek. Hogy ez nektek is menjen, nézzétek meg a profik képeit  Vigyázat, felnőtt tartalom! ;-)
A Szivarzseb Facebook oldalát innen éritek el.

dekooder banner 125x125.png
kriszti.png

Kriszti egy régebbi cikkét bököm ide nektek. Még sok időnk van tavaszig, amikor is mehetünk ki a kertbe vagy az erkélyre, hogy kicsit felturbózzuk a zöldet magunk körül, így aztán még van rá időnk, hogy néhány saját készítésű kaspót legyártsunk, nem is akármiből. Betonból. Hajrá!
ArtInterior Facebook oldalához itt tudtok csatlakozni.


dekooder banner 125x125.png
szoba kilatassal_2.png

Kinga varázslatos hangulatot idéz számunkra legfrissebb posztjával. Szinte érzem a friss tészta, vagy a sütemény illatát, és hallom anyu pörölését, hogy már megint nem figyelek oda, és kikeverem a lisztet. Ti hogy vagytok ezzel? 
Szoba kilátással Facebook oldalát itt tudjátok követni. Napközben csodaszép enteriőrökkel, este pedig késő esti tárlattal lep meg bennünket.


dekooder banner 125x125.png
fejlec_120403_ok1 másolata.jpg

Timitől egy díszítési ötletet hozok elétek. Igaz, hogy ő a szilveszteri bulira gondolta elkészíteni a csillogó csillagokat, én mégis azt mondom, jó lesz az majd a közeledő báli (buli) szezonra. Nézzétek!
Az Otthon és dekor Facebook oldalához itt tudtok csatlakozni.
 
 
 

dekooder banner 125x125.png
ba interior.png

Annamária egy lenyűgöző házat mutat be nekünk, amely tudatosan tartja az egyensúlyt luxus és praktikum tekintetében. Otthonos, tágas, modern és régi, pazar megoldás. Nézzétek!
Annamária Facebook oldalához a ba interior design-hoz itt tudtok csatlakozni, ahol további enteriőr képek és ötletek várnak Benneteket.
 
 


dekooder banner 125x125.png
bloglapozo szf.jpg

Fanni egy régebbi cikkét vettem elő, ami a konyhakerttel foglalkozik. Engem nagyon foglalkoztat a téma és mindig eltervezem, hogy azon a szabad 1000 négyzetméteren majd milyen fantasztikus dolgokat teszek, ami a hátsó kertet jelenti, aztán lesz belőle 6 tő paradicsom, meg 8 paprika. Bár az idén elszórtam egy kis ruccolát is. :-) Nézzétek, mit ajánl erre Fanni!
KERTdesign Facebook csapatához ITT tudtok csatlakozni.

dekooder banner 125x125.png
Fejl+ęc2.jpg

Zsófi posztja egy olyan problémát feszeget, ami biztos hogy sokunknak ismerős. Nekem legalábbis biztos. Most is leettem magam karácsonykor, ami miatt most is mérges voltam. Bezzeg, ha lett volna Artedlim!!!
Még több érdekességet ITT a blogomon olvashatsz. Facebookon ÍGY találsz meg, a Design Depo Kft oldalán!

dekooder banner 125x125.png
yourdecor flyer.jpg

Judit egy nagyon klassz, nyomtatható 2014-es naptárt tett fel blogjára, ami ugyan már volt a bloglapozóban, én mégis idebököm, mert még mindig nagyon aktuális. Hajrá, nyomtatásra és programokra fel!
Judit inspiráló képeit és cikkeit Facebook oldalán követhetitek nyomon itt.


Köszönjük a vezetést Justice Joslinnak. 
Ha szeretnél tippeket kapni, hogyan tedd jobbá szolgáltatásodat vagy csak szereted a designt, akkor csatlakozz hozzánk Facebookon.
dekooder banner 125x125.png
süti beállítások módosítása