- 2013.08.16. 08:58
A táska workshopjaikról és újrahasznosítási filizófiájukról híres Medence Csoport, valamint a márkaépítési stratégiákat és innovációs megoldásokat kidolgozó Inspiration4 kooperációra lépett egy 2 napos workshop keretein belül. Az együttműködés célja, hogy segítsük azokat a fiatal tervezőket, iparművészeket, akik nemrég indultak el. Szeretnének, a hobbiból működő üzletet kialakítani, akiknek van egy szuper terméke, de nem tudják, hogyan prezentálják azt.
Az ötlet maga onnan jött, hogy azt vettük észre, hogy a designereknél a sok sürgős dolog mindig beelőzi a nagy fontosat. Jól jönne egy teljes hét, amikor csak magukkal és márkájukkal tudnának foglakozni. Ez nehezen kivitelezhető, ezért alakítottunk ki egy 2 napos hétvégi intenzív workshopot Én+a márkám néven, mely szeptember 14-én és 15-én kerül megrendezésre.
Azok, akik eljönnek arra számíthatnak, hogy nagyon sokat fognak tanulni, tapasztalni, persze nem kizárólagosan tőlünk, hanem egymástól. A 2 napos program során több érdekes témát is fogunk érinteni, mint például márka jövőkép, networking- az együttműködés ereje, termékprezentációs ismeretek, display tervezés. A hagyományos formától elrugaszkodva, sok vizuális módszert alkalmazunk, közösen fejlesztjük minden résztvevő márkáját.
A részletes programot itt találjátok. (Szerző: Baráth Réka-Inspiration4)