Nincs ilyen widget!

Vasárnapi bloglapozó

Nagyon meleg van. Ennek okán normál ember most nem a netet nézi, hanem kihasználja az első, valóban kánikulai hétvégét. Mivel én is igen erősen ellustultam, felkértem néhány hím oroszlánt, hogy nézzék meg a kolléganők blogjait, és mondjanak véleményt. Megtették, és ez lett belőle. Kellemes lapozgatást kívánok. (Szerkesztette: Burai Gertrúd)

lion-profile-082209_3638_990x742.jpg

dekooder banner 125x125.png

fejlec_120403_ok1 másolata.jpg

József a legöregebb: - Timi e heti írása nekem nagyon tetszett. Mi oroszlánok imádjuk a pihenést, és ezek a kellemes kis balkonok tálcán kínálják a lehetőséget arra, hogy édes semmittevéssel töltsük a nyárestéket.

tumblr_m2aq5749qe1r7h2qxo1_500.jpg

Timi Otthon és dekor Facebook oldalához itt tudtok csatlakozni.



dekooder banner 125x125.png

hna 2013 01 26.png

Géza a bohém: - Há' nemtom. Az a helyzet, hogy nem nagyon vágom én ezt a lakberendezősdit, de ha esetleg lakást szeretnék a bokor helyett, akkor biztos ezt az embernőstényt kérném meg, hogy pasissá tegye a kecót. 

957ec069add198df828a457f9bc87614.jpg

hna design studio Facebook oldalát itt követhetitek, ahol Aletta rendszeresen frissíti képtárgyűjteményét és ötletekkel lát el bennünket.

dekooder banner 125x125.png

s2.png

Tamás: - Én, mint apuka örömmel láttam, hogy milyen jópofa játékokkal játszhatnak az embergyerekek. Én legutóbb néhány antilopfejből készítettem nekik bowling társast. Azt is szerették.

f7b4f9778a221a6ca256ff0a93774ed4.jpg

dekooder banner 125x125.png

kriszti.png

Alejandro: - Én Argentínából származom. Egy csereprogram keretében kerültem ide, még babakoromban, de népem kultúrája mindig fontos maradt számomra, ezért én Kriszti írását találtam a legérdekesebbnek. Ami még nagyon tetszett az írásban, hogy nagyon kontrasztosnak találtam a bejegyzést. A tangó és a minimál. Izgalmas párosítás.

tumblr_lzo0vfH08b1r11lhoo1_500.jpg

Kriszti ArtInterior Facebook oldalához itt tudtok csatlakozni.



dekooder banner 125x125.png

szoba kilatassal_2.png

Elizabet a tigris: - Én csak átugrottam a srácokhoz egy kis flörtre. Nagyon nyitott ez a társaság, így már liger is született a barátságunkból. Mivel én egy igazán különleges kék tigris vagyok, egyértelmű, hogy csakis elegáns dolgok érdekelnek. Rám ezért aztán Kinga írása volt a legnagyobb hatással. 

tumblr_lklupul0T71qfnok0o1_500.jpg

Kinga Szoba kilátással Facebook oldalát itt tudjátok követni. Napközben csodaszép enteriőrökkel, este pedig késő esti tárlattal lep meg bennünket.

dekooder banner 125x125.png

Fejl+ęc2.jpg

Szergej: - Én Bogaram, mindig is imádtam a lovakat. A cirkuszban ahonnan elhoztak többükkel is együtt dolgoztam, így aztán nagyon érdekesnek találtam Zsófi bejegyzését egy átalakított istállóról. 

lion_riding_horse.jpg

Még több érdekes és szép képekben gazdag cikket ITT olvashattok Zsófi blogján.

dekooder banner 125x125.png

bloglapozo szf.jpg

Lajos: - Utálom a kerítéseket.Ezek legalább szépek. Grrrr....

tumblr_m4cm5yFXjk1rn3r2uo1_500.jpg

KERTdesign Facebook csapatához ITT tudtok csatlakozni.

dekooder banner 125x125.png

ba interior.png

Zita a kacsa: - Én be szoktam szökni az oroszlánokhoz. Soha nem bántanak, mert mind túletetett, tohonya disznó. Viszont nem eszik a füvet, így aztán az összes zsenge hajtás nekem marad. Annamária blogján találtam egy bejegyzést a konyhákról. Szeretem a horrorfilmeket, ezért ezt ajánlom.

BeFunky_Lomoart_1.jpg.jpg

Annamária Facebook oldalához a ba interior design-hoz itt tudtok csatlakozni, ahol további enteriőr képek és ötletek várnak Benneteket.



dekooder banner 125x125.png

inspiration4 banner.jpg

Feri a fossza: - Én szeretnék oroszlán lenni. Mivel macskaféle lennék én is, van rá némi esély. Talán pár ezer év elég lesz. Lehet, hogy itt segítséget találok????

QC3znlp.jpg

Ha szeretnél többet megtudni róla és kreatív csapatáról, látogass el honlapunkra: Inspiration4.

Ha szeretnél tippeket kapni, hogyan tedd jobbá szolgáltatásodat vagy csak szereted a designt, akkor csatlakozz hozzájuk Facebookon.

dekooder.png

süti beállítások módosítása