Nincs ilyen widget!

Bakos Annamária

.

ba interior.png

Szeretem a szép, stílusos és ízléses dolgokat,

a szépen berendezett otthonokat,

a letisztult formákat,

bár olykor a giccses dolgokat.

Szeretek álmodozni,

szeretek egy képzelt világban élni.

Szeretem a Márquez könyveket.

Szeretem a drámát,

de nem az életben,

hanem a filmekben.

Szeretem a Múmin meséket,

és gyűjtöm az őket ábrázoló bögréket.

Szeretem Szalóki Ági pörgős dalait,

olykor kacagni, ugrálni rajta.

De szeretem Diana Krall lágy hangját,

a népzene és a jazz minden formáját.

Szeretem a hosszú fülű, nyálcsorgató ebeket,

van is egy belőle.

Nem szeretem, ha a forróvíz kiáztatja ujjamat,

ha a párna ránca nyomot hagy arcomon,

ahogyan azt Amelie anyja sem.

Szeretem a finom ételeket.

Szeretem a nyugodt estéket,

mikor gondolataimat rendezhetem.

Szeretek ötleteket gyűjteni,

és azt megosztani Veletek!

És szeretném ha követnétek,

munkáimat megnéznétek:

ba interior design

ajándék blog

És szeretném ha kérdeznétek:

interiordesign.ba@gmail.com

Facebook oldalamat kedvelnétek:

bakos annamária _lakberendezés_dizajn enterijera

süti beállítások módosítása