Nincs ilyen widget!

Greg Pembroke - Okok, amiért a fiam elpityeredik

Greg Pembroke, egy büszke apuka, aki képeket tölt fel Facebookra két kisfiáról, ezzel bevonva családját mindennapjaikba, így a távoli rokonok sem maradnak le semmiről. Fotói annyira közkedveltek lettek, hogy elindította blogját Reasons My Son Is Crying (Okok, amiért a fiam elpityeredik) címmel. A képeken Charlie és bátyja, William elkeseredett pillanatait láthatjuk. Mindez persze a bizonyos „okok” miatt válik bájossá, szerethetővé. (Szerző: Halenkár Csilla)

nagymama nem engedte, hogy kiborítsa az italát az asztalra_1.jpg

Nagymama nem engedte, hogy kiöntse az italát az asztalra.

tovább tartott mint 0 másodperc, mire levettem róla azt a pólót.jpg

Tovább tartott, mint 0 másodperc, mire levettem a pólóját.

ráborított egy egész bögre vizet a saját arcára.jpg

Ráborított egy egész bögre vizet a saját arcára.

nem mutattam meg a képeket a telefonomon elég gyorsan. és igen, ezeken ő szerepelt, miközben sír.jpg

Nem mutattam meg a telefonomon lévő képeket elég gyorsan. És igen, azokon ő szerepelt, sírás közben.

segítettünk felvenni a kedvenc csizmáját.jpg

Segítettünk felvenni a kedvenc csizmáját.

nem jó rá a testvére csizmája.jpg

Nem jó rá a testvére csizmája.

nem engedtem, hogy fürdővizet igyon.jpg

Nem engedtem, hogy fürdővizet igyon.

nincs kint a szomszéd kutya.jpg

Nincs kint a szomszéd kutya.

nem engedtük, hogy beleessen a wc-be.jpg

Nem engedtük, hogy beleessen a WC-be.

rossz bögrében volt a tej.jpg

Rossz bögrében volt a tej.

nem engedtük, hogy kinyissa a hotel ajtaját, és meztelenül kirohanjon a Times Square-re.jpg

Nem engedtük, hogy kinyissa a hotel ajtaját, és meztelenül átszaladjon a Times Square-en.

szomjas volt. adtam neki az üdítőmből.jpg

Szomjas volt. Adtam neki az üdítőmből.

levette a cipőjét és a zokniját. most fázik a lába.jpg

Levette a cipőjét és a zokniját. Most fázik a lába.

Megkért, hogy tegyek vajat a rizsére. rátettem a vajat a rizsére.jpg

Megkérte, hogy tegyek vajat a rizsére. Rátettem a vajat a rizsére.

kettétörtem ezt a sajtot.jpg

Kettétörtem ezt a sajtot.

a feje mögé tettük ezt a párnát, hogy ne üsse meg magát az ablakkeretben.jpg

A feje mögé tettük ezt a párnát, hogy ne üsse meg magát az ablakkeretben.

kimagoztuk az almáját.jpg

Kimagoztuk az almáját.

adtam neki egy pohár vizet.jpg

Adtam neki egy pohár vizet.

fogalmam sincs, miért sír a fiam.jpg

Fogalmam sincs, miért sír.

Forrás: http://reasonsmysoniscrying.tumblr.com/

süti beállítások módosítása