Nincs ilyen widget!

DIY beton kisasztal, vagy ülőke

Hétvégére egy csinos, modern, házilag elkészíthető barkács projektet hoztam, ami engem teljesen levett a lábamról. Kell hozzá egy zacskó készbeton, egy vödör, egy kis víz, 3 farúd, és ha a lábát még be is szeretnénk mártani, akkor egy doboz festékre is szükségünk lesz. (Szerző: Csorba Anita - inspiraciok.hu)



A hozzávalók: a készbeton, amit a zacskón lévő utasítás szerint keverjünk be a vödörben. A kis réz kupakokat, amiket vett, (réz fűtéscső lezáró elemek) a lábak végére szánta, elhagyható szerintem.


Miután beleöntötte elkeverte a betont, a képen látható módon beleállította a lábakat, és hagyta, hogy megkössön az anyag. Én a beállítás előtt beleszegelnél 3-3 szöget a fa rudakba, hogy később se essen ki az ülőkéből a láb.


Száradás után kiemelte a vödörből, és 120-as csiszolópapírral lecsiszolta, és kialakította a felső él gömbölyűségét. Ha van otthon beton impregnáló, még azt is rákenhetjük, de a leírás ezt nem tartalmazta. Végül mindhárom lábát a "dipped in" módszerrel befestette. Fantasztikus ötlet, gratulálok!

Forrás: Homemade Modern site

Még több bútor átalakítási projektet nézegetnél?

Íme néhány a kedvenceim közül:
-Az én íróasztal átalakításom
-A legkedveltebb ikea hack
gyvég barkács ötlet: régi deszkákból
-Romantikus ágyvég filc virágokkal
-Jópofa ágyvég házilag

süti beállítások módosítása