Nincs ilyen widget!

Bújjunk (f)el!

Ebben a tavaszi szél vizet árasztó időben legjobb lenne bevackolódni egy puha, meleg kis sarokba, ha tehetnénk, és elő sem bújni addig, míg végre normális idő nem lesz. (Szerző: Lukovics-Varga Anita)

 treehouses10.jpg

Emlékszem, gyerekkoromban mindig egy fára épített kisházról álmodtam, ami persze álom is maradt, mert akkoriban a környéken, és leginkább az udvarunkban csak frissen telepített ifjú facsemeték ágaskodtak, azokra meg maximum egy madárfészek passzolt volna, nem egy kölyökgarzon…De olyan jó volt vágyakozni rá! És ahogy érzékelem, nem én voltam az egyetlen álmodozó e témában.

treehouses03.jpg

treehouses11.jpg

treehouses01.jpg

Kis nosztalgiázás gyanánt vetettem rá magam a témára a Hálón, hogy megtudjam, kinek mit jelent az, hogy ’kisház a fán’. Igaz, a fára épített kis gyerekbirodalom címszó akkor is és most is egy minimális és funkcionális kialakítást jelentett számomra, ehhez képest most szembesültem, hogy e project már jóval felülmúlta képzeleteimet.

Nézzétek csak, milyen házakat húznak már a fára, ahol még van hozzá alkalmas „telek” vagyis méretes lombos fa! Egyiket-másikat stipistopi, most rögtön el is fogadnám s be is költöznék azonnal! Nektek is volna kedvetek itt megvárni az igazi Tavaszt??

 

treehouses09.jpg

treehouserounduppic-4.jpg

treehouses06.jpg

süti beállítások módosítása