- 2013.02.19. 09:58
Napjainkban olyan mértékű hirdetési aktivitás jellemzi a világot, hogy annak érdekében, hogy az információdömpingből kiemelkedjen egy termékajánló, egyre inkább szükség van a reklámok terén is az egyedi, meghökkentő, kreatív koncepciókra. Nincs ez másként az olyan intim körbe tartozó termékeknél sem, mint például az óvszer. (Szerző: Zboróvári Kriszti)
A termék jellegéből adódóan az alább bemutatott képek és reklámszövegek leginkább viccesek, ám sok esetben erotikus töltetűek, szexisták és ennek folytán talán nem mindenki számára elfogadhatóak. Előre bocsátom tehát, hogy csak az álljon neki a nézelődésnek, aki kellőképp nyitottnak érzi magát ezen a területen. A gyártók egyébként a felelősségteljes szexuális életre nevelés mondanivalóján túl alapvetően két fontos témát kerülgetnek: a férfiakat mindig is aggasztó „méret a lényeg” kérdést, valamint a női emancipáció jegyében a gyengébb nem orgazmusáért folytatott harc eredményeképp kivívott hosszabb együttlétek propagálását.
Képek innen.