Nincs ilyen widget!

Tampon-művészek (18+)

Van egy furcsa szokásom. A google keresőbe néha beírok lehetetlennek tűnő szóösszetételeket majd kíváncsian várom, hogy miféle találatokkal szembesülök. Legutóbb a tampon művészet (tampon art) volt a keresőszó kombinációm, meg sem lepődtem, hogy számos kortárs művész, designer vagy holmi mezei elmebeteg gondolt már ugyanerre a témára előttem. Előre bocsátom, hogy a posztban bemutatásra kerülő képek bizonyos esetekben a gusztustalanság határát súrolják. Néha nagyon. (Szerző: Zboróvári Kriszti)

tamponshoesmohavedesert.jpg

Akit még a bevezetővel sem ijesztettem el, az nyugodtan dőljön hátra a székében és élvezze a válogatást, melyben az információs szupersztráda témába vágó gyöngyszemeit gyűjtögettem össze. Tisztában vagyok vele, hogy lesznek, akik szerint botrányos, ízléstelen vagy épp gyomorforgató, és művészetnek semmiképp sem titulálható amit látunk, mások viszont talán szórakoztatónak tartják a nem mindennapi megoldásokat. A demokrácia jegyében adjuk meg mindenkinek a szabad véleményalkotás jogát. Ámen.

vasconcelos4.png

ekszeres.jpeg

lights_05.jpg

2010-04-13-tampontop.jpg

usb.jpg

shooter.jpg

omg-tampon-tent-snarkitecture-at-design-miami.jpg

tampon.jpeg

Customized-tampon.-In-St-Etienne-France.jpg

Ha ennél egy fokkal ízlésesebb képanyagokra vágytok, látogassatok el az Artinterior Blogra.  

Fotók forrása: esküvői torta, topán, csillár, USB-pen, csináld magad tampon puska, fényfüzér, szexi top, tampon ékszerdobozban, tampon ihlette felfújható sátor, nyaklánc, utcai művészet.

süti beállítások módosítása