Nincs ilyen widget!

Nagyflanc mondja: Most ne netezz!

2012 Karácsony. Idén talán még boldogabbak lehetünk, mint máskor. Megúsztuk a világvégét. Persze az kicsit talán furcsa, hogy Szenteste napján, te netezgetsz. No, nem vetlek meg, csak csodálkozom, hogy a fenében van rá időd. (Szerző: Nagyflanc von Vérbirka)

Én szeretem a Karácsonyt. Nem érdekel a tömeg, nem érdekel az ajándékvadászat, és az sem, hogy napokig a takarítással és a főzéssel töltöm ki az időmet. Szeretek készülődni, főzni, sütni, takarítani. Szeretem a Szentestét, szeretem, hogy a következő két napban rokonokhoz szaladgálunk, meg ők szaladgálnak hozzánk. Szeretem, hogy van kinek ajándékot venni, van kinek főzni, és van ki után takarítsak. Jó, hogy van családom és jó, hogy van kit szeressek. Az alábbi képeknek ehhez csak annyi köze van, hogy karácsonyi a témájuk. Nem akartam elmerülni a szentimentalizmus mocsarában, ezért inkább a pin-up-ot választottam.

süti beállítások módosítása