Nincs ilyen widget!

Vasárnapi bloglapozó

Tegnap reggel áramszünet volt a lakásunkban. Ez akkor vált nyilvánvalóvá, amikor hajnalban lenyomtam a kávéfőző gombját, és nem történt semmi. Arra, hogy az egész házban nincs áram, úgy jöttem rá rettentő fifikásan, hogy kiosontam a lépcsőházba, és tesztképpen liftet hívtam. Persze, hogy nem jött. Ekkor visszatértem a kávéfőzés problematikájára. Se kotyogós, se háromazegyben nincs itthon.

Mi legyen, mi legyen.

LivingWithoutElectricity.jpg

(Kínzó, koffeinhiányos lassúság az agyban.) Igyunk fekete teát! Amikor rájöttem, hogy nemcsak a vízforraló, de a tűzhely-piezo is árammal működik, már némán, sírva röhögtem. Kőkemény munkával találtam gyufát, meggyújtottam a gázt, felforraltam a vizet.
Mire a tea kihűlt, biztatóan prüttyögtek a háztartási gépek: az elmű megoldotta a problémát, a civilizáció visszatért. Lehet blogokat olvasni!

coffee.jpg

fejlec_120403_ok1 másolata.jpg

Timivel egy világos és virágos otthonba látogathattunk el a héten. Torie fürdőszobájából sokat tanulhatunk: a metrócsempe és a friss, üde textilek, na meg a fehér szín segítségével igazi álom-bathroom született! Nézd meg itt.

 otthon_es_dekor_bath.jpg

Otthon és dekor a Facebook-on

hna-design-Hujber-Nagy-Aletta1.png

Aletta izgalmas területre visz minket: színelemzést mutat be ugyanannak az enteriőrnek két változatán. Lenyűgöző, hogy egy-két apró különbség a színskálában mennyire más hangulatot eredményez! A bejegyzést itt olvashatod.

hna.jpg

A hna design Facebook-csapatához itt tudsz csatlakozni.

bloglapozo szf.jpg

Franciska egyik régebbi bejegyzésére szeretném felhívni a figyelmet: a Medencét másképp fotóanyaga úgy hatott rám, mint egy frissítő csobbanás. Gyönyörű.

fejlec_inspiraciok_tavaszvegleges.jpg

Anita többek között egy ágyvég-tuningot mutat a blogján, amelynek az az érdekessége, hogy egy meglehetősen fantáziátlan, filléres ikeás darabból (lásd a fotón) teljesen egyedi, stílusos bútor keletkezik! Részletes leírás és fotók a végeredményről itt. Amúgy egy pontosan ilyen szőnyegünk nekünk is van. Lehet, hogy kéne egy új ágy?!

ágyvég2.jpg

.Inspirációk a Facebook-on

judit.png


Judit ráment az újrahasznosítás-vonalra. Egy kidobásra ítélt anyagdarabból készített zászlófüzért, poszt itt.

SAM_7080.JPG

Country Komfort a Facebook-on

szoba kilatassal_2.png

Kinga egyik erőssége az ízlése. (A másik a humora, erről majd egyszer részletesebben.) Három olyan konyhát választott a héten, amelyek egyenként is nagyon ütősek. És képzeljétek, nekem most nem a rusztikus tetszik a legjobban! Nézzétek meg őket itt.

shaker_new.jpg

Szoba kilátással a Facebook-on 

kisflanc.png

Edina remek alternatívákat mutat a fényes, fehér ajtókra, amelyekkel úton-útfélen találkozunk. Kreativitással, a megfelelő sablonnal és egy kis kézügyességgel az unalmas ajtót színes, vagány, hangsúlyos lakberendezési elemmé tehetjük, és erre a nyár a legalkalmasabb! Rengeteg ötlet a bejegyzésben, itt.

kisflanc.jpg

kisFlanc Facebook-csapatához itt csatlakozhatsz!

burai gertrud 600x130.png

Szereted az Olimpiát? Utálod az Olimpiát? Gréti olyan szenzációs fotósorozatot mutat be itt, amit mindkét esetben kötelező megnézni.

Queens-Guard-funny-photo-welcome-the-London-2012-Olympic-Games-2_thumb.jpg

A Vérbirka Facebook-csapatához pedig itt csatlakozhatsz.

süti beállítások módosítása