Milyen a jó reklám? Gondolom jó, ha emlékszel rá. Meg az is fontos, hogy ha nézed, vágd a lényeget. Ha emlékszel rá, de nem tudod mit reklámozott, akkor nem ér semmit, meg akkor sem, ha tudod mit mutatott be, de a következő 30 másodperc kitörli. Hol lehet a határ vajon abban, amit azért tesznek a reklámozók, hogy ezt a kettő kitételt maradéktalanul teljesítsék? Az ugye egyértelmű, hogy ha nagyot akarsz robbantani, akkor feszegetni kell a határokat. Most persze nem a bevésős reklámok kategóriájára gondolok, mint pl. a vízkötlenítő, meg a mosópor, meg a hüvelygomba...., hanem azokra, amelyekre még évek múlva is emlékezni fogunk.
Amire ki szoktak akadni az pl. gyerekhulla üvegkoporsóban, apácák félmeztelenül, apácák megszexelve, papok csókolózva, fiúk csókolózva, valakik hányva, és minden olyan, ami teljesen életszerű, de nem szoktunk róla beszélni.....
Tudnotok kell, hogy léteznek olyan reklámok, amelyek belenyúlnak a valamidbe, hogy figyelj rájuk és nem is csak alternatív, de magukat beteggé kereső cégek merik bevállalni ezeket. Összeszedtem párat, amiről úgy gondolom, hogy megjegyeznéd, ha kikerülhetnének a köztudatba.