Nincs ilyen widget!

Színes álmok limlomokról

Tárgyak terhei alatt nyögünk mindannyian. Képtelenek vagyunk kidobni, amit már évek óta nem használunk. Csak gyűjtjük őket - ki tudja mire lesz még jó?! Aztán eldugjuk jó mélyre, hogy ne is lássuk, mert valamire emlékeztet, talán valami elintézetlenre, valami befejezetlenre, amit elkezdtünk, de nem tudunk befejezni, amit szeretnénk, de nem merünk elérni? És szépen egyre nagyobb hegyek nőnek a limlomból.

AlainDelorme_Totem02.jpg

Gyűlnek gyülekeznek a "semmiresejó" tárgyak, ellepik a szekrényünk, a lakásunk, és lassan a szívünk is. Megfulladunk az értelmetlen kacatok között. De mi nemhogy nem dobjuk ki azokat, nemcsak, hogy nem tesszük le a terheket, de újakat vásárolunk nap mint nap. Meggyőzzük magunkat, hogy van értelme, hogy nagyon fontos, hogy nagyon olcsó, hogy kell egy tartalék, mert bármi történhet... Ilyen és ehhez hasonló gondolatok jutottak eszembe Alain Delorme francia fotós Totems című legújabb sorozatáról, amelyet Shanghai ihletett. Fantázia és valóság találkozik bennük. Kíváncsi vagyok nektek mi jut eszetekbe a képekről? A kiállítás május 31-ig megtekinthető a Galerie Bacqueville-ben, Lille, Franciaország.

AlainDelorme_Totem01.jpg

AlainDelorme_Totem03.jpg

AlainDelorme_Totem04.jpg

AlainDelorme_Totem05.jpg

AlainDelorme_Totem06.jpg

AlainDelorme_Totem07 (1).jpg

AlainDelorme_Totem08.jpg

AlainDelorme_Totem09.jpg

AlainDelorme_Totem10.jpg

AlainDelorme_Totem12.jpgAlainDelorme_Totem13.jpgAlainDelorme_Totem14.jpgAlainDelorme_Totem15.jpg

AlainDelorme_Totem16 (1).jpg

Forrás

süti beállítások módosítása