Nincs ilyen widget!

DIY projekt, azaz hogyan lesz egy órából asztal

Jelentem, rabul ejtett engem is a Csináld magad! őrület. Sokáig hidegen hagyott a Do It Yourself életérzés, nem gondolkodtam sosem abban, hogy régi bútorokból, kacatokból mit lehetne kihozni, csak a design cuccok érdekeltek. De most valahogy rákaptam az ízére.

oraasztal9.jpg

Igazából az egész a véletlen műve volt. Úgy történt, hogy vettem az Ikeában egy "pályaudvari órát", amely a Bravur névre hallgat, biztosan Ti is ismeritek, mindig is lehetett kapni. Bevittem az irodába, kibontottam és letettem a földre. Aztán ránéztem a mellettem álló régi, megörökölt kis "lomi" asztalkára, és már meg is volt az ötlet: csinálok egy óraasztalt. Ki mondta, hogy egy órát csak a falra lehet tenni?

Az asztalka elég ütött-kopott volt, ezért nem sajnáltam alávetni az átalakításnak. Mivel a kör alakú asztallap pár centivel nagyobb volt, mint kellett volna, le kellett vágni belőle dekopírfűrésszel kb. két centit. Az asztal közepére pedig egy lyukat vágtam körfűrésszel, hogy elemet lehessen majd cserélni az órában, ha szükséges. A fűrészelés után megcsiszoltam az egészet, portalanítottam és jöhetett a festés. Az asztalkát fényes fekete lakkal festettem le, hogy passzoljon az órához. Száradás után az órát ráragasztottam az asztalka lapjára. Persze rápakolni csak érzéssel lehet, mivel az óra lapja elég vékony, de eddig bírta a gyűrődést. Képekben elmesélve az átalakítás így nézett ki:

oraasztal12.jpg

oraasztal.jpg

oraasztal2.jpg

oraasztal3.jpg

oraasztal6.jpg

oraasztal5.jpg

oraasztal8.jpg

oraasztal11.jpg

Fotók: Dizain

süti beállítások módosítása