Nincs ilyen widget!

Vasárnapi bloglapozó 23.

Újra itt a hétvége, olvassátok hát válogatásunkat a héten készült cikkeinkből.
Kellemes pihenést mindenkinek!

B. TIER NOÉMI - KEDVENC OTTHON

WOW! - kiáltottam, mikor megláttam Noémi legutóbbi bejegyzésének képeit. Piros, lila, pink együtt nem mindennapi párosítás, nekem mégis nagyon bejön ez a madridi lakás.

CSORBA ANITA - INSPIRÁCIÓK    

Anita blogjában szintén igazán kedvemre való témát találtam: konyhaszigetek, márpedig nem is akármilyenek.  Aki ismer engem, tudja, hogy konyhabútor őrült vagyok és elég sok mindent láttam már ebben a témában, de ezek tényleg egyediek és  különlegesek, jó szívvel ajánlom őket megtekintésre.

hna design - HUJBER-NAGY ALETTA  

A hna design, Pepe építészeti tanulmányainak köszönhetően az elmúlt héten káprázatos, szakszerű és látványos minisorozattal lett gazdagabb Őszi Építészeti Cuvée címen. Nem túlzok. Pepe végigveszi a leggyakrabban használt építőanyagokat és felhasználási módjukat; egy-egy különleges példával illusztrálva mindegyiket. Vigyázat, könnyen odaragadhatsz a gép elé több órára is, ha érdekel a téma!

NÉDER MELINDA - TÉRFORMÁLÓ MAGAZIN

Melinda ezúttal egy sajátos hangulatú medencés házat mutat be nekünk. Annak ellenére, hogy Kaliforniában van semmi olyan nincs benne, ami az embernek papírforma szerint eszébe jut erről a vidékről, hacsak nem maga az, hogy egy hatalmas házról van szó gyönyörű medencével, de a stílus - egészen más.

ZAI VKTÓRIA - DIZAIN

Boldogan jelenthetem, hogyViki blogja végre újra üzemel kisebb kényszerszünet után, én pedig nála is találtam személyes kedvencet; szeretett Gesztelyi Nagy Zsuzsa képem szerepel egy enteriőrben, melyet Viki alkotott a Flux székekhez. Bárcsak egyszer az enyém lehetne!

KLEIN KINGA - SZOBA KILÁTÁSSAL

És végül egy másik kaliforniai ház, mely egy régebbi bejegyzésemben szerepel. A lakberendezés Krista Ewart munkája, még mindig nagyon tetszik.

süti beállítások módosítása