Nincs ilyen widget!

Judith Leiber handbagjei

Judith Leiber oldalát nézve az ember lánya egyik ámulatból esik a másikba és nem is tud az első 2 órában összesen egy kedvencet választani.

0 nyito.png

Így történhetett, hogy én is 18 táskát importáltam át ide, reméljük olvasóink legnagyobb megelégedésére. Táskák, ékszerek és kiegészítők szerepelnek a tervezőnő repertoárjában és ha nem több ezer dollár lenne egy holmi, talán már ma este vennék egy tucattal a kis táskákból. Meg persze a többi kategória termékeiből is.

A jó hír a DIY rajongóknak, hogy itthon is lehet kapni estélyi táskákhoz csatokat, kapcsokat, láncokat és szebbnél-szebb anyagokat. Annak idején - száz évvel ezelőtt - én is saját magamnak készítettem az eljegyzésünkre egy kis táskát (olyat, mint ami a harmadik képen látható). Itthon kapható orgona lila-arany kínai selymet vásároltam, arany kellékekkel és nagyjából fél óra alatt készen is volt a remekmű és kb. 400 Forintból jött ki. Mindenki megirigyelte. Próbáljátok ki Ti is, szórakozásnak is remek és az eredmény is látványos!

Forrás

süti beállítások módosítása