Nincs ilyen widget!

Művészi söröskupak design

A héten én helyettesítem Anitát, hogy picit nyaralgathasson, hiszen ő is helyettesített engem, mikor én nyaralgattam.  Mi más is lehetne a mai bejegyzés témája tehát, mint egy jó kis DIY!

0.png

Egy hirtelen ötlettől vezérelve a söröskupak mellett döntöttem, kíváncsi voltam, mi mindent lehet belőle faragni, ami nem gagyi és jól mutatna a dekooderen. A "söröskupak" szóra érdekes, de koránt sem művészi dolgok jöttek elő, meg sem lepődtem, de  mikor beírtam a google keresőbe a "beer cap" szavakat, egyszer csak belibbent a képbe az etsy és vele együtt 62 oldal tömény művészi attrakció. Végignyálaztam hát és örömmel jelentem, hogy van még mit tanulnunk. Az értékmentés igazi magasiskolája ez a sok érdekes és szerintem használható holmi.
A söröskupak a legtöbb férfi életének velejárója, de nyilván sok nő is látott már élőben ilyet. Mikor lecuppantja az ember az üveg szájáról, nem is gondol arra, hogy a kommunális kukán kívül milyen jó helyeken is kiköthetnének még (többek között a szelektív szemétben!). A legtöbbön nem is látszik, hogy mi is volt eredetileg a műalkotás alanya, annyira jól sikerült álcázni. Amikor pedig nem is álcázták és mégis pazar lett a végeredmény, akkor örültem meg a legjobban. Kíváncsi vagyok, hogy megtaláljátok-e a képek között a bicikli szelepsapkát...

Ezen az utolsó képen éhező afrikai gyermekek megsegítésére készült láncok láthatóak. Ez inspirált, hogy újabb képeket keressek, annyira csodásnak tartottam ezeket az ékszereket!

Forrás

süti beállítások módosítása