Nincs ilyen widget!

Vasárnapi bloglapozó 19.

Újra itt a design portál bloglapozója szerkesztőink stílusra hangoló cikkeivel.

slide.png

Ezen a héten nem kellett erőlködnöm, hogy szívemhez közel álló képekkel tarkítsam a bloglapozót. Mindenkinél találtam kedvemre valót, csupa olyan cikket olvastam, amit a saját blogomra is szívesen feltettem volna. A többiek most ugyan gyorsabbak voltak, de legközelebb én leszek az. Na jó, nem kell komolyan venni engem, itt most a lényeg a jó kis blogok jó kis cikkein van. Olvassatok, okosodjatok, szépüljetek!

Dizain Zai Viki.png

A dizain oldaláról ezt a betyár fekete-fehér holmit említeném meg.

fekete-feher-igen-nem4.png

Viki facebook táborához itt tudsz csatlakozni.

hna design Hujber-Nagy Aletta.png

Nálam egy munka kapcsán a tadelakt fal kapott főszerepet.

studio-apartment-design-lchandelier.png

Aletta facebook táborához itt tudsz csatlakozni.

Térformáló Néder Melinda.png

Kaliforniai álomvilla!

portabello19.png

Melinda facebook táborához itt tudsz csatlakozni.

Kedvenc otthon B.Tier Noémi.png

Szívet melengető zöldség.

3.png

Noémi facebook táborához itt tudsz csatlakozni.

Szoba kilátással Klein Kinga.png

Hagyományos angol konyhák a konyhaszakértő tollából.

Kitchen-traditional-Livingetc.png

Inspirációk Csorba Anita.png

Szolid glamour csajoknak.

vintázs hálószoba.png

Anita facebook táborához itt tudsz csatlakozni.

süti beállítások módosítása