Nincs ilyen widget!

A kabala pályázat nyertese - Mamakka

Ígéretünkhöz híven bemutatjuk a kabala pályázatunk nyertesét, a szeretetből gombolyító Galló Ilit a Mamakkától.
Olvassátok vele készített rövid interjúnkat és fogadjátok szeretettel a munkáiról készült képeket is!

dekooder: -Sok kérdés foglalkoztat minket, de az első mégis legyen az, hogy mióta is gombolyítasz? :-)

Mamakka: -Tizenkét éves lehettem, mikor Édesanyám maga mellé ültetett és megmutatta az alapokat. Olyan gyorsan böködött, hogy alig láttam a szemeket. Először egy rózsaszín kardigánt csináltam, amit aztán büszkén hordtam.

dekooder: -Mindig ezzel foglalkoztál vagy ez a hobbid és eredetileg más a hivatásod?

Mamakka: -Mindig is tanítónőként dolgoztam. Az iskolában is szívesen foglalkoztam a gyerekekkel különféle kézműves alkotásokon.

dekooder: - A múlt időből arra következtetek, hogy a tanítás már a múlté és helyét a horgolás, a korábbi hobbi vette át. Mióta foglalkozol kötött játékok és kiegészítők horgolásával?

Mamakka: - Igen, a tanítás már a múlté. Most a családnak és másoknak készítek horgolt kiegészítőket és játékokat, de a családnak régebben is készítettem ajándékokat (pulóver, kardigán, kosztüm, stb.) karácsonyra, szülinapokra. Mióta megszületett a most kétéves kis unokám elsősorban neki készítek sapkákat, sálakat, mellényeket, de többször volt már kérése, hogy az épp aktuális kedvenc állatkáit készítsem el. Legutóbb egy zsiráf anyukát horgoltam neki a kicsinyével. :)

dekooder: -Miért pont a horgolást választottad hobbidnak?

Mamakka: -Amióta megtanultam a kötést és horgolást, elvarázsolt a sokfélesége, hogy egy gombolyag fonalból és egy-két tűből milyen csodákat lehet létrehozni.

dekooder: -Kik vásárolnak Tőled elsősorban?

Mamakka: -Főként kismamák és anyukák keresnek meg, hogy készítsek a csemetéiknek babatakarókat, sapkákat, kalapokat, hajpántokat, hajgumikat, játékokat. De amióta a lányom fotósként dolgozik (Ő készíti a képeket a termékeimről is), sok-sok kelléket rendelnek újszülött- , kismama-  és babafotózásokhoz is. Persze felnőttek részére is böködök fejrevalókat, sálakat, kendőket, horgolt nyakláncokat.

dekooder: - Mi volt eddig a legkisebb, a legnagyobb, vagy éppen a legérdekesebb munkád?

Mamakka: -Számos kosztümöt és egész ruhát készítettem már, ezekhez akár több hét is kellett, míg elkészültek. A legtöbbet mégis azzal az ötven rózsával töltöttem, amit egy babafotózáshoz képzelt a lányom, s álmomban is ezeket horgoltam. :)
A legkisebb horgolmányom pedig egy bogárka, amit a kétéves kis unokám kérésére készítettem –a Mamakka nevet is Tőle kaptam-, aki már születése előtt is inspirált engem.

dekooder: -Még búcsúzóul annyit árulj el, hogy meddig tervezed még a szeretetből való gombolyítást? :-)

Mamakka: - Útban van második unokám, emiatt úgy érzem még több fonalat fogok feldolgozni. :)
Az biztos, hogy ameddig egészségem engedi, ameddig teljesíteni tudom fogyni nem akaró igényeket és rendeléseket, addig folytatni fogom.

Mamakka termékek a facebookon: itt.

süti beállítások módosítása