Nincs ilyen widget!

Megennéd vagy viselnéd?

Jónapot kívánok, kérek egy pár 38-as padlizsánt! - mondanám karfiol sapkában a fejemen, parmezánretiküllel a kezemben, szardíniaövvel a derekamon és rizscsizmával a lábamon.

Mielőtt azt hinnétek, hogy totál meghibbantam, elárulom, hogy melege van a lábamnak, ezért mentem a zöldségeshez. Na jó, szóval ilyen dolgok léteznek ám. Ha igaziból nem is (vagy már nem), de az eredetileg filmes poszterek grafikai tervezésével és illusztrálásával foglalkozó Fulvio Bonavita Ízlés dolga című fotósorozatán igen. A képeken mindennapi életünk kellékei és kiegészítői szerepelnek, amelyek  különböző ételekből készültek: zöldségekből, gyümölcsökből, sajtokból, tésztából, édességből és olajos magvakból.

Ha nem akarod megenni, viseld! - hirdeti a fotós, aki saját kezűleg készítette el mindegyik "modelljét", amelyek csupán addig voltak élethűek, amíg a művész lencsevégre nem kapta őket. A képeket úgy nézzétek, hogy egyik sem Photoshoppal készült. Én személy szerint a gyümölcsöket és a sajtokat részesítem előnyben, de azért a zöldségeket sem vetem meg, szóval nálam nem sokáig tartana egy málna- vagy áfonyaretikül.

Via

 

süti beállítások módosítása