Nincs ilyen widget!

Design, reggelivel

Indul a nyári főszezon, világszerte vizsgáznak a turizmus marketing tervek, az egész évben csöpögtetett imázsfilmek, kampányok, az értékes reklámidők. Nagy biznisz a turizmus, ehhez mérten nagy a verseny is, az sem mindegy, hol töltjük el idegenben azt a néhány vendégéjszakát...

Nem mondanám, hogy kül- és belföldi mobilitás szempontjából tétlenül töltöttem volna az elmúlt három évtizedet, mégis hiába kutakodok maradandó szállodai emlékek után, csak korrektül megvetett ágyakat látok magam előtt, amik rendre biztosították az otthontól távol éjszakázás nyugalmát vagy épp a turnusos barnulás díszleteit. A turizmus nyomai bennem tehát még bőven alakíthatók, új alapokra helyezhetők. Pláne, ha követem a globális trendeket, amik a WTO előrejelzései szerint a következőképpen alakulnak:

A jövő munkaereje rugalmas munkaidővel rendelkezik (háháá!!!), amit maga oszt be kedve szerint. A turisták változatos életmódja és a sokszor egymásnak ellentmondó értékrendszerek nem könnyítik meg az igények kielégítését, viszont markánsan tagolják a piaci szolgáltatásokat. Az ún. „hibrid fogyasztó” elvárja, hogy az általa megálmodott világot varázsolják köré, hogy igényeit tökéletesen kielégítsék, mindezt autentikus élmények közepette. Az egyre tudatosabban választó és a világhálónak köszönhetően sokkal tájékozottabb utazni vágyók új helyeket, új élményeket keresnek.

Akik a szállodai ridegtartást messzire kerülik, magas komfortfokozatot igényelnek, de nem bírják az egyenhotelek személytelen egyhangúságát, válogathatnak a design hotelek egyre bővülő kínálatából. Hogy mit is jelent a design hotel, arra nincs pontos recept, sem követnivaló szabály. A nem egyszer topdesignerek által tervezett belső tér sokszor ultramodern megoldásokkal, új anyagokkal, high-tech kütyükkel, grandiózus díszletekkel szolgál. Mások a nagy elődökre, a klasszikus, időtálló formákra bízzák a design környezet megteremtését. Olyan is szép számmal akad, ahol "csak" a stílusos berendezéssel vagy kortárs műalkotásokkal operálnak. Egy biztos: a hotelben olyan vizuális ingerek érik a vendéget, amelyek garantálják, hogy a külhoni pihenős/feltöltődős/átutazós helyszínek ne vesszenek a feledés homályába.

Például ezek:

Ausztria - Bécs - 25 Hours Hotel Wien

Ausztria - Grác - Augarten Hotel

Franciaország - Párizs - Hotel Bel-Ami

Görögország - Athén - Semiramis

Izland - Rejkjavik - 101 Hotel

Nagy-Brittannia - London - Haymarket Hotel

Németország - Hamburg - 25 Hours Hotel Hamburg NO.1

Németország - Berlin - Lux 11 Berlin-Mitte

Németország - Bréma - Hotel Überfluss

Olaszország - Milánó - Maison Moschino

Olaszország - Milánó - Hotel Straf

Szingapúr - New Majestic Hotel

Szingapúr - Wanderlust

Svájc - Zermatt - Hotel Cervo

Svédország - Stockholm - Nordic Light Hotel

Thaiföld - Khao Lak - Casa de la Flora

Törökország - Adam and Eve Hotel

Via

süti beállítások módosítása