Nincs ilyen widget!

Kutyát házáról? Vagy inkább a gazdit?

 Ebben a bejegyzésben megtudhatjátok, hogy az emberek meddig mennek el, ha négylábú kedvencük kényelméről van szó. Az is kiderül, hogy a kényelem mellett a kinézet is fontos szerepet játszik. (Szándékosan nem a dizájn szót használtam.)

Vintage stílusú kutyaház

Az úgy történt, hogy hétvégén megpróbáltunk egy kis örömöt csempészni a nyolc éves kan boxerünk életébe, ezért elvittük csajozni. Mint régimódi szülőkhöz illik, kiszemeltünk neki egy lányt, megállapodtunk a gazdijával a részletekben: először vacsorázni mennek, ismerkednek egymással, aztán talán egy mozi és csak utána "maradhatnak kettesben". Megtörtént a találkozás, de a lány egyre csak kérette magát és hagyta, hogy az "öregúr" fusson utána megszámlálhatatlan sok kört megtéve a ház körül. A randevú a fülledt meleg és a kutyánk éveinek száma miatt elég rövidre sikeredett, a lihegésen és a földön heverésen kívül minden másra képtelen volt, már-már az ájulás környékezte, ezért jobbnak láttuk lelépni. Itthon aztán szegény állat behúzódott a házába és nem is láttuk egészen estig. Ahogy néztem a kutyaházból kilógó lábát és a ráhajtott busa fejét, kíváncsi lettem, vajon a többi gazdi milyen házat vesz vagy épít kedvencének. Körülnéztem, és rájöttem, hogy még mindig igaz a mondás: Nagy az Isten állatkertje.

A kutyaház általában egy fából épült kis házikó, amely a kertben tartott kutyáknak ad menedéket a nap és az eső ellen. Most azonban meglátjátok, hogy nem csak fából készülhet, hanem műanyagból és fémből is. Minden esetben jót teszünk a kutyánkkal, ha a házát leszigeteljük, de találkoztam olyannal is, aki fűtőszálat is vezetett a kutyaházba, hogy télen tudja fűteni. Az alábbiakban összeválogattam pár kutyaházas fotót okulásképpen.  Nektek van olyan, amelyik tetszik és bevállalnátok?


Úri lakosztály, csak pedigrével

Szintén úri, de nem annyira flancos

Kutyacsont alakú medencés rettenet.

Lakókocsi kutyaház...

Tündérkuckó tündérackó kiskutyáknak a Négyszögletű kerekerdő közepén

Egyszerűen borzasztó, mint egy vasútállomás

Az itthon jól ismer "mediterrán"

Bauhaus kutyaház a design szerelmeseinek

Városi elegáns hangulat (vajon minek a lámpa?)

És végül a szobakutyáknak egy falimatrica ház

Képek: itt

süti beállítások módosítása