Nincs ilyen widget!

Provence-i élményeim: az antikvitások városa

A számomra kiejthetetlen nevű L'Isle-sur-la-Sorgue-ot gyakran csak Provence kicsi Velencéjének nevezik. A Sorgue folyóra épült számos, mohás kis vízikerék és híd valóban festőivé varázsolják a környezetet, ám nem csupán a gyönyörű városkép teszi oly vonzó célponttá ez a kis várost.  Az Avignontól 20 kilométerre keletre fekvő L'Isle-sur-la-Sorgue Párizs után a régiségek és antikvitások legfontosabb piacává vált. Túl a vasárnaponként megtartott hatalmas bolhapiacon, kis üzletek, kertek és udvarok várják a szépséges portékákra kiéhezett turistákat (és helyi lakosokat).  Hát itt jártam én tegnap.

Nem csak antik, hanem csodálatos kerámia, lámpa és mindenféle kiegészítő kapható itt, ráadásul a környékhez méltó tálalásban.

A helyi "ecserik" romantikus kicsi kertek, kutakkal, csobogókkal, teraszokkal és andalító gitár muzsikával.

Antikot egyébként kisebbségben találunk, inkább új készítésű darabok alkotnak ízléses egyveleget. Én ezt egyáltalán nem bántam...Hazafele még benéztünk ebbe a tündéri kis boltba, ahol legszívesebben mindent megvettem volna...

Au revoir, megyek, helyi rozéval öblítem a friss kecskesajtot...  Találkozunk jövő héten! ;)

süti beállítások módosítása