Nincs ilyen widget!

India érintése

Megveszekedett etno rajongó és titkos hippi vagyok, ezért amikor megláttam a ruhákat, amelyet most bemutatok nektek rögvest tudtam, hogy ezt meg kell mutatnom másoknak is. Nem vagyok persze valami nagy divatszakértő, de szeretem nézegetni a ruhakölteményeket és elképzelni melyiket szeretném a legjobban, ezen kívül pedig folyamatos inspirációt jelentenek számomra a lakberendezéshez is.

Jules Reid lakberendezőből lett divattervező. Amerika déli részéről származik, ma New Yorkban és Virginiában  él férjével és három kisfiával. New Yorkban  működik   vállakozása, amely a nevét viselő ruhákat piacra dobja.  Öltözékeinek egyedisége megteszi hatását: az idei már a harmadik kollekció, amelyet útjára bocsátott. Gyermekkorát családjával Indiában töltötte, ahol többek közt édesanyja szárijai és a festett elefántok  életre szóló rajongással ajándékozták meg az élénk színek, lendületes minták iránt. Nagy hatással voltak  rá Emilio Pucci és David Hicks is, akik szintén az erőteljes minták megszállottai.

2011-es tavaszi kollekciója már a new yorki divathéten  is bemutatkozott és februártól 50 butikban kapható  világszerte. Jó lenne ha itthon is találkozhatnánk ezzel a 60-as évek hippi világát és az indiai népviseletet frissen és egyedien vegyítő márkával.

Tudtad?

A szári ősi dél-indiai hagyományos női népviselet, melyet sokszor összehajtogatva és körülcsavarva viselnek. A klasszikus szári 6 méter hosszú és pamut vagy selyem alapanyagból készül.

Forrás: Jules Reid és Terebess

süti beállítások módosítása