Nincs ilyen widget!

Az Élitis új kollekciója

 Múlt héten két tapéta boltban is jártam, órákat el lehet tölteni válogatással. Érdemes túllépni a Praktiker, az Obi, vagy a Kika kínálatán, és belépni az igazi designer tapétacsodák világába. Jól megválasztott 1-2 tekercsből átvarázsolhatjuk otthonunkat, fontos, hogy tapétából ne a mennyiségre, hanem a minőségre törekedjünk.  A boltban beszélgettem az eladóval, és kértem mutasson újdonságokat, majd elém tette az Élitis cég 2011-es legújabb katalógusát. Gyönyörű letisztult egyszínű bőr tapintású falruháktól kezdve, az afrikai behatású mintákon át sokminden volt benne, lenyűgözve lapozgattam a katalógust. Végül a egy gyönyörű türkisz-bronz marokkói darabnál álltam meg. Majd sóhajtottam, és visszaraktam a helyére. Hányszor fogok még erre szépségre gondolni, amíg megtalálom a helyét...

süti beállítások módosítása