Nincs ilyen widget!

Én szóltam!

Higgyétek el,  megint kettőt pillantunk és itt lesz a tavasz! De nem ám az a régi, amikor még maradt a télikabát, csak kigomboltuk, s nyargaltunk arcunkat a szélnek feszítve és beszívtuk az ibolyaillatot a virágárus környékén. Mert "... tavasszal ibolyaszaga van a városnak." - írta Krúdy Budapestről. Nem, nem. Az az újfajta, tudjátok, amikor egyik napról a másikra 20 fok lesz, s nem győzzük egy reggel a nyári ruhákat előkotorni  a nagy sietségben. Ezért mondom, én szóltam: takarítsátok ki a teraszokat, kis burkolt hátsó udvarokat, erkélyeket, balkonokat! Álljunk neki a tervezésnek, milyen virágot hova ültetünk! Kezdődjön meg a balkonládák, óriáscserepek felkészítése nyári helyük elfoglalására, persze amelyik nem fagyálló nem szabad még  kitenni. Irány az áruház virágföldért, új cserepekért, miegymásért. Ha van rá energia, pénz és igény cseréljük le a régi kifakult bútorokat is újakra, kevesebb pénz birtokában elég ha csak áthúzzuk a párnákat, készítünk egy új terítőt, függönyt. Esetleg  napvitorlát, ha telik rá. Új tavasz, új színek! Vagy vegyünk csak egy pár kiegészítőt és dobjuk fel régi  teraszunkat úgy, hogy magunk sem ismerünk rá! Ötletek következnek.

 

És még egy ötlet. Az utóbbi időben sok helyen lehetett olvasni hasonló függőleges kertekről szobákban, előcsarnokokban stb. Ha kevés a helyünk, pláne van egy ronda falfelület is, ami kínálja magát,  készíthetünk a kertbe, udvarba is ilyen újfajta zöldfelületet. Kis vízigényű növényeket ültessünk bele, így nem terheli meg a súly a falfelületet. Én szóltam!

Forrás: Elle Decor

süti beállítások módosítása