Nincs ilyen widget!

Star Wars poszterek rulez

A koromnál fogva ahhoz a nemzedékhez tartozom, akik életébe szinte a legfogékonyabb tinikorban esett be a Csillagok Háborúja trilógia.

Megvolt képregényben, nagyalakú színes-fotós könyvben, még egy műanyag Jabba-figurám is volt...

Azóta sok év eltelt, és biztos, hogy valamelyest az előzmény filmek megjelenése is hozzájárult, de a mai napig felkapom a fejem, ha érdekes, színvonalas feldolgozással találkozom.

Kis kitérő - mielőtt 3 nagyszerű poszter-koncepciót mutatnék be-, hogy kisgyerekkoromtól naplót vezettem.
Nyilván a szokásos, néha írtam, néha nem üzemmódban.

Pár éve, egy, a padlásunkon régi iratok után kutakodós délután megtaláltam egy hatodikos koromban írogatott naplómat.

Az erős, "Ma kaptam egy négyestésegyötöst magatartás-szorgalomból" nyitás után, pár sorral lejjebb, aláhúzott mondat található:

"Ma majdnem kaptam egy Jedi visszatér naptárat!"

(persze annak idején az ilyen kis rissz-rossz kártyanaptárak, főleg, ha a kultfilm szereplői voltak rajta, nagy-nagy kincsnek számítottak.

Az a majdnem, ott, a padláson, az nagyon szíven ütött, meg tulajdonképpen vicces is volt, már így sok év távlatából.

Persze elmeséltem a barátaimnak is a poros kincs végzetes sorát, és azóta, ha az életemben valami majdnem sikerül (vagyis csak kicsi hiányzik hozzá, de végül nem), ezzel a megmosolyogtató mondattal lépek túl.

Neked is van hasonló, sztérvórszos majdnem-élményed, amire a mai napig emlékszel?
Mesélj! :)

Ez pedig a három sorozat:

Minimál-art az egyes főbb bolygókkal, Justin Van Genderen grafikái:

Ez pedig hasonló téma, Olly Moss tolmácsolásában:

Ezek pedig Andy Helms printjei:

süti beállítások módosítása