- 2011.01.31. 12:15
Így jár az, aki meri tehetséges fiatalokra bízni , sok-sok millió dollár kíséretében a brandinget... Bocsánat, de előre bocsátom, hogy csak fennhéjazó, hangzatos és durván magasztaló szavakat tudok használni, annak a 4d-s (igen 4!, mindjárt ki is derül, hogy miért) tavaly év végi videó bemutatónak a kapcsán, amivel a Ralph Lauren divatcég, a márka megünnepelte 10 éves internetes fennállását.
A bemutató egyszerűen lélegzetelállító, még így a youtube csatornáin keresztül nézve is. Tavaly, 2010 november 10-én, a new york-i és a londoni Ralph Lauren székház homlokzatára kivetítették ezt a, többek közt d3 szoftverrel és speciális digitális technológiával készített 10 perces show műsort, megünnepelve, az internetes árusítás és forgalom sikerét, ami egyébként a luxus márkák körében , meglepő, de egyáltalán nem általános, sőt, inkább kuriózum.
Érdemes megnézni, az „Így készült” videót is, és akkor megértjük, hogyan is tudták, és mennyi digitális munkával, összeállítani ezt a bemutatót: a 4. dimenzió, hogy egy adott pillanatban, a helyszínen természetesen az egyik Ralph Lauren parfümből, illatfelhőt varázsoltak a nézőközönség soraiba.
Igazi mozis csemege: Jó étvágyat!
A new york-i bemutató kisfilmje:
[youtube]c3n8j2uWA8o[/youtube]
így készült a Ralph Lauren show kisfilmje:
[youtube]9VTcxv1-8i4[/youtube]