Nincs ilyen widget!

Ralph bácsi már megint jól kitalálta…

Így jár az, aki meri tehetséges fiatalokra bízni , sok-sok millió dollár kíséretében a brandinget...  Bocsánat, de előre bocsátom, hogy csak fennhéjazó, hangzatos és durván magasztaló szavakat tudok használni, annak a 4d-s (igen 4!, mindjárt ki is derül, hogy miért) tavaly év végi videó bemutatónak a kapcsán, amivel a Ralph Lauren divatcég, a márka  megünnepelte 10 éves internetes fennállását.

A bemutató egyszerűen lélegzetelállító, még így a youtube csatornáin keresztül nézve is. Tavaly, 2010 november 10-én,  a new york-i és a londoni Ralph Lauren székház homlokzatára kivetítették ezt a, többek közt d3 szoftverrel  és  speciális digitális technológiával készített 10 perces show műsort, megünnepelve, az internetes árusítás és forgalom sikerét, ami egyébként a luxus márkák körében , meglepő, de egyáltalán nem általános, sőt,  inkább kuriózum.

Érdemes megnézni, az „Így készült” videót is, és akkor megértjük, hogyan is tudták, és mennyi digitális munkával, összeállítani ezt a bemutatót: a 4. dimenzió, hogy egy adott pillanatban, a helyszínen  természetesen az egyik Ralph Lauren parfümből, illatfelhőt varázsoltak a nézőközönség soraiba.

Igazi mozis csemege: Jó étvágyat!

A new york-i bemutató kisfilmje:

[youtube]c3n8j2uWA8o[/youtube]

így készült a Ralph Lauren show kisfilmje:

[youtube]9VTcxv1-8i4[/youtube]