Nincs ilyen widget!

Kutyások figyelem! 3 ötlet amivel rengeteget spórolhatsz.

Sziasztok!

A legújabb videóm mellé, amelyben szuper játékot csinálok Pajtásnak, összegyűjtöttem 2 másik videómat is, melyekben megmutatom hogyan csinálhatsz saját kezűleg kutyafekhelyet, illetve egészséges és olcsó jutalomfalatkákat. Egy kis kreativitással vidámabbá teheted kedvenced életét, nem mellesleg pedig sokat spórolhatsz magadnak. Íme az első videó:

Persze nincs két egyforma kutya, van olyan is, akinek ez a játék nem okoz nagy örömet, vagy nagyon hamar szét tudja rágni. Az én foxim még egyedül is képes órákat játszani vele, és már 2 hete rágja szakadatlanul, de még mindig egyben van.

A következő videómat kinti vagy benti kutyusok is kedvelni fogják, a kintiek persze kicsivel jobban. Megmutatom benne ugyanis, hogy készíthetsz újrahasznosított alapanyagokból fekhelyet kedvencednek:

Végül pedig nézzétek meg, hogyan készíthettek egészséges és olcsó jutalomfalatkákat. Én minden héten megcsinálom ezt, mert szerintem ezerszer jobb, mint a méregdrága, tartósítószerekben gazdag, ki tudja miből készült termékek, amik a boltokban kaphatóak.

Várom véleményeteket a videókról, feltétlen írjátok meg nekem egy kommentben, hogy melyik tetszett a legjobban és miért. Inspirációk oldalamra is látogassatok el további kreatív ötletekért. Videós csatornámon pedig megtalálod többi videómat is, most már több, mint 100 közül válogathatsz. Köszönöm, hogy velem tartottál, szép kreatív napot!

Csorba Anita

Szeretnél első kézből értesülni a legújabb inspirációkról? Ha igen, akkor iratkozz fel hírlevelemre. :)

süti beállítások módosítása