Nincs ilyen widget!

Balzsamos esték

Hirtelen itt a jó idő. Amire eddig csak vágyakozva gondoltunk, karnyújtásnyira került. Jönnek a balzsamos éjszakák, amikor is kiszabadulhat egy egy baráti összejövetel a lakásból.

Töredelmesen bevallom nektek, nem vagyok az a "hendméd" csaj. Nem azért, mert ügyetlen vagyok, hanem inkább lusta. Amit lehet, és elfogadható áron van, azt megveszem. A kültéri világítás nem ez a kategória. Persze megértem, hogy az érintésvédelem fontos, ami okán aztán komolyabb szerkezetekről van szó, mint általában, no de súlyos ezreket nem akarok költeni pár fényforrásra. Nem beszélve arról, hogy a nem elektromos világításnak lényegesen nagyobb a "hangulathányadosa". Körbenéztem a neten, és összeszedtem olyan megoldásokat, amelyek nemcsak a kedvünket hozzák meg az esti kiüléshez, de még talán el is tudjuk őket otthon készíteni. Nézzétek!
Útjelző megoldások




Az asztal környékére


Ez ugyan elektromos, de alapvető villanyszerelői ismeretekkel összerakható.


Az asztalra



Forrás: Pinterest
süti beállítások módosítása