Nincs ilyen widget!

Vasárnapi bloglapozó

Annyira nyár van, hogy azt szavakkal ki sem tudom fejezni. Mikor szombaton felhúztam a zoknit, mert fázott a lábam, nem találtam papucsot, mert csak tanga volt a cipőtartóban. Ahhoz, hogy tudjam, hányadika van, minimum telefonos segítség kell, kedden elfelejtem kitenni a szemetest. Persze blogot írok, mint ahogy a többi kolléganő is. Nézzétek!
arcade-card-pin-up-woman-on-beach-with-sombrero-leaning-on-one-arm-1920s.jpg

fejlec_120403_ok1 másolata.jpg

Timi cikkei közül a héten az tetszett a legjobban, ami egy házilag is elkészíthető poháralátétről készült. Ilyen nagy melegben ez kimondottan üdítően hat a szemnek. A bejegyzést itt olvashatjátok.

tumblr_ljwmpnj9CV1qdne18o1_500.jpg 

Otthon és dekor a Facebook-on

hna-design-Hujber-Nagy-Aletta1.png

Aletta egy kínai kerámiaházat hozott nektek. Mindenképpen érdekes, de én nem hiszem, hogy tudnék benne lakni. Nézzétek csak! A bejegyzést itt találjátok.

2478339962_9d667c03be.jpg

A hna design Facebook-csapatához itt tudsz csatlakozni.

bloglapozo szf.jpg

Franciska a héten egy nagyon komoly cikket dobott össze, csak úgy lazításképpen. Kicsit elemezgette a kerteket a szerint, hogy miként hatnak érzékszerveinkre. A cikket itt olvashatjátok.

381295856_4ceff4ac32_z.jpg

Kert Design a Facebook-on

fejlec_inspiraciok_tavaszvegleges.jpg

Anita gyorstalpalójából megtudhatjátok, hogyan lehet elkerülni a mezítlábas legókockábalépés okozta sérüléseket és gyerekszókincs gyarapításokat. A bejegyzést itt olvashatjátok.

1341522875-1f50d1.png

.Inspirációk a Facebook-on

judit.png


Judit kredencet fényezett a héten. Nekem nagyon tetszett és be is tenném a konyhába. Tényleg. Most nem viccelek. Kuksi csak! A cikk itt olvashatjátok.

600187_356630931073687_1356014345_n.jpg

Country Komfort a Facebook-on

szoba kilatassal_2.png

Kinga a héten nagyon nyarazott, így választottam egy régebbi cikket az oldalról, amelyben a budapesti erkélyeket elemezgeti. A bejegyzést itt olvashatjátok.

romeo-and-juliet-balcony-scene-Frank-Dicksee.jpg

Szoba kilátással a Facebook-on 

kisflanc.png

Edinát is elkapta a csináldmagad-láz, és nekiállt szőnyeget szőni. No ez ennyire nem komoly,de az eredmény nagyon klassz. A cikket itt olvashatjátok.

Art-Painting-Mythology-fantasy-Flying-carpet.jpg

kisFlanc Facebook-csapatához itt csatlakozhattok!

burai gertrud 600x130.png

Én meg a héten főztem, mosogattam, rámoltam, mikor befejeztem, akkor kezdtem előröl. Jól sejtitek, hogy vendégeink voltak. Persze azért kicsit körbenéztem a hálón és találtam is egy érdekes kínai megoldást a szociális problémák kezelésére. De amit ajánlok, az egy fotós, akit Tiszteletbeli Mucinak választottam. A bejegyzést itt olvashatjátok.

100321_02_BRUCE_LEE_BIGBOSS0.jpg

A Vérbirka Facebook-csapatához pedig itt csatlakozhatsz.

süti beállítások módosítása