Nincs ilyen widget!

Születésnapi titkok és tervek - ismerd meg a Dekooder szerzőit!

Tizenegy nő. Ugorjunk át lazán az összes focicsapattal kapcsolatos asszociáción és a felmerülő vicceken. A dekooder tizenegy aktív szerzője a jelenlegi felállásban 2012. januárja óta dolgozik együtt, a blog első szülinapja apropóján pedig mindegyikük ugyanazt az öt kérdést kapta meg. És válaszoltak... Itt az alkalom, hogy közelebbről is megismerd azokat az embereket, akik nap mint nap stílusra hangolnak!

kopenka dekooder 14s.jpg

B. Tier Noémi

A dekooder 1. évében ezt a cikket/sztorit/eseményt szerettem a legjobban:

Saját írásaim közül a portrét Zólyomi Zsolt parfümőrről : 1., 2., 3.rész; közösségi megmozdulásaink közül a tavalyi tavaszi faültetést - az "eredménye" épp a telet vészeli át a 13. kerületben.

Egy (speciális) terület a szakmán belül, amit imádok:

Styling, dekoráció - minden mennyiségben és bármilyen témában!

Kedvenc online/offline magazinom:

Még készül... ;) / Magyar kiadása már nem létezik - az Elle Decor bármely nemzetközi számát szívesen lapozgatom.

Off-dekooder hobbim:

A lakberendezési, styling-vonal mellett a civil munkám abszolút OFF-dekooder, és abban az időben végzem, amit más a hobbijára szán..

2012-ben biztosan írok erről a dekooderen:

A "home staging"- ről: mit érdemes megtenni, mielőtt elkattintjuk azt a bizonyos képet, vagy beengedjük a vizitre érkező vevőjelöltet a lakásba.

kopenka dekooder 1.jpg

Csontos Mónika

A dekooder 1. évében ezt a cikket/sztorit/eseményt szerettem a legjobban:

Dekooder karácsonyfa

Egy (speciális) terület a szakmán belül, amit imádok:

Látványterv/3d rajzolás

Kedvenc online/offline magazinom:

Octogon, Cote Sud

Off-dekooder hobbim:

Ékszer (-készítés, -vásárlás)

2012-ben biztosan írok erről a dekooderen:

Pasitémák

kopenka dekooder 2.jpg

Csorba Anita

A dekooder 1. évében ezt a cikket/sztorit/eseményt szerettem a legjobban:

Egyértelműen a megújult dekooderen az elsőként az Indexre kikerült cikkemet, a Macskajaj óvodát.

Egy (speciális) terület a szakmán belül, amit imádok:

Csináld magad ötleteket, amikor kis anyagi ráfordítással eredeti otthonszépítő tárgyakat készíthetünk.

Kedvenc online/offline magazinom:

Naponta olvasom a Poppytalk-ot, offline-ban egy könyvet emelnék ki, ami borzasztóan tetszett: a Desingsponge otthonválogatása.

Off-dekooder hobbim:

Nem is annyira hobbi, hanem egy igazi kibontakozási lehetőség: a festés.

2012-ben biztosan írok erről a dekooderen:

A dekooderen kedvenc témáim a kirívóan egyedi és megvalósult épületek, amik szakítanak a konvenciókkal, elvárásokkal: ezekből fogok szemezgetni.

kopenka dekooder 3.jpg

Hujber-Nagy Aletta

A dekooder 1. évében ezt a cikket/sztorit/eseményt szerettem a legjobban:

Kedvenc eseményeim a jelenben: dekooder-találkozók. Kedvenc eseményeim a múltban: dekooder-faültetés és dekooder karácsonyfa díszítés. Az induláskor készített videó a mai napig inspirál és energiával tölt fel! Imádtam azt a napot a többiekkel! :-) Kedvenc cikkem pedig a Bűbájos babák. Nagyon komolyan elcsodálkoztam, mikor ezekre a babákra rátaláltam. Szinte hihetetlen, hogy emberi kéz ilyen csodák előállítására képes. 

Egy (speciális) terület a szakmán belül, amit imádok:

Természetesen a színtervezés, de a csicsázás mindenfajta megnyilvánulása is idetartozik.

Kedvenc online/offline magazinom:

Nincsenek kedvenceim. Szinte mindenevő vagyok. Ezért írok 3 blogba is: egy lakberbe, egy varrós-nőcisbe és egy design életmódosba, mert ezeket nézni, olvasni is szeretem másoktól.

Off-dekooder hobbim:

Ruhatervezés, szabás-varrás-horgolás és minden, ami ezzel jár.

2012-ben biztosan írok erről a dekooderen:

Amiről csak szeretnétek! Mi is legyen az? :-)

kopenka dekooder 4.jpg

Klein Kinga

A dekooder 1. évében ezt a cikket/sztorit/eseményt szerettem a legjobban:

Az első találkozók, a faültetés - a kezdetek mindig nagyon izgalmasak!

Egy (speciális) terület a szakmán belül, amit imádok:

A konyha a szívem csücske, illetve a művészettörténeti témák.

Kedvenc online/offline magazinom:

Az Elle Decort nagyon szerettem, hiányzik, most online olvasom. Az offline magazinok közül pedig főként az olaszokat szeretem.

Off-dekooder hobbim:

Pszichológia. De minek nincs köze a lakberendezéshez, a stílushoz?

2012-ben biztosan írok erről a dekooderen:

Nagyjából ugyanazok a kedvenc témáim térnek majd vissza, és jó lenne még több saját anyag.

kopenka dekooder 5.jpg

Kosztolányi Tímea

A dekooder 1. évében ezt a cikket/sztorit/eseményt szerettem a legjobban:

Egyértelműen a jótékonysági karácsonyfa díszítés a kedvencem, hiszen ez volt az első olyan esemény, amin dekooderesként részt vehettem. Egyfajta "beavatási szertartásként" is értelmeztem, és jó érzés volt az ünnepek előtt segíteni, jótékonykodni.

Egy (speciális) terület a szakmán belül, amit imádok:

Mindent, ami glamour! Lehet bármilyen bútor vagy dísztárgy, szeretem, ha van benne egy kis pompa és csillogás.

Kedvenc online/offline magazinom:

Egy szerkesztőség tagjaként - a belső folyamatokat ismerve - egész másként lapozok át egy újságot, mint mások. Külföldön járva mindig tanulmányozom az összes témába vágó lapot, és felvásárolom a nekem tetsző példányokat...

Off-dekooder hobbim:

Nagyon szeretek utazni, világot látni. Az a vágyam, és arra törekszem, hogy minél több országot, nagyvárost, látnivalót "pipálhassak ki" a képzeletbeli listámon. Haladok!

2012-ben biztosan írok erről a dekooderen:

A dekorációs témák közel állnak hozzám, így idővel biztosan lesznek dekorötletek a dekooderen is!

kopenka dekooder 6.jpg

 Néder Melinda

A dekooder 1. évében ezt a cikket/sztorit/eseményt szerettem a legjobban:

Induláskor a közös fénykép készítése. Igaz, hogy a fotózást magát utáltuk mindannyian és folyamatosan ilyenek hangzottak el: "Jaj, ne, hogy fogok kinézni!", "Ezt csináljuk újra, mert becsuktam a szemem!" "Remélem értenek itt a Photoshophoz!", ugyanakkor nagyon-nagyon jól szórakoztunk!

Egy (speciális) terület a szakmán belül, amit imádok:

Az átalakításokat! Amikor egy átgondolatlan vagy legalábbis aktuális életvitelnek nem megfelelő lakásban jól használható, élhető tereket varázsolunk.

Kedvenc online/offline magazinom:

Az offline magazinokról már leszoktam, szerintem feleslegesek. Viszont online meg túl sokat olvasok, nincs kedvencem köztük.

Off-dekooder hobbim:

Most éppen a varrással próbálkozom nagyon aktívan.

2012-ben biztosan írok erről a dekooderen:

De jó lenne, ha én már most tudnám, miről fogok írni idén! Majd meglátjuk, mitől csillan fel a szemem...

kopenka dekooder 7.jpg

Nikoletti Petra

A dekooder 1. évében ezt a cikket/sztorit/eseményt szerettem a legjobban:

Persze, hogy a faültetést!

Egy (speciális) terület a szakmán belül, amit imádok:

Szakmám a lakberendezés, de eredetileg közgazdász vagyok, így az agyam eléggé rá van állva a matekra. Talán ezért tartom munkám legélvezetesebb részének tervezőasztalnál görnyedve megszülni a tökéletes alaprajzot. :)

Kedvenc online/offline magazinom:

Sok kedvencem van. Most épp jár nekem az ausztrál Elle Decor és a Livingetc, úgyhogy ők. Offline állandó toplistás a the style files, újabban peidig a  +MOOD is, de ez havonta változik.

Off-dekooder hobbim:

A  lakberendezés a legfőbb hobbim. De sokat olvasok szépirodalmat is, és újabban napi rendszerességgel futok.

2012-ben biztosan írok erről a dekooderen:

Gyanítom, még mindig a lakberendezés lesz a legfőbb témám. Bocs, ha unalmas vagyok...

kopenka dekooder 8.jpg

Székely Judit

A dekooder 1. évében ezt a cikket/sztorit/eseményt szerettem a legjobban:

A két fa-projektet: az ültetőset meg a karácsonyit. Mindkettő kapcsán azt mondtam magamban: ejha! Noémi vintage-cikkét - egy nappal azelőtt írta meg, hogy én nekiláttam a sajátomnak... Kinga William Morrisról szóló posztját, nagyon szép írás. Saját cikk: naná, hogy az AGA!

Egy (speciális) terület a szakmán belül, amit imádok:

Vidéki(es) konyhák! Downsizing az angol kunyhóban. Francia "arisztokratikus minimál" (hodály kettő darab fotellel).

Kedvenc online/offline magazinom:

Country Homes and Interiors, 25 Beautiful Homes. Ronggyá olvasott példányaim vannak.

Off-dekooder hobbim:

Brownie- és pavlovasütés. Olvasás (most Grecsó, Ulickaja, Háy, Carver). Jazz- és blueshallgatás. Utazás, amikor csak összejön.

2012-ben biztosan írok erről a dekooderen:

A country modern, letisztult és fúziós irányzatairól.

kopenka dekooder 9.jpg

Tézli-Szabó Franciska

A dekooder 1. évében ezt a cikket/sztorit/eseményt szerettem a legjobban:

Közös karácsonyfadíszítés - ekkor csatlakoztam a csapathoz.

Egy (speciális) terület a szakmán belül, amit imádok:

Kertek, közterek, zöldfelületek.

Kedvenc online/offline magazinom:

Otthonok és kertek, Alaprajz.

Off-dekooder hobbim:

Túrázás, természetjárás.

2012-ben biztosan írok erről a dekooderen:

Közösségi tervezés.

kopenka dekooder 10.JPG

Zai Viktória

A dekooder 1. évében ezt a cikket/sztorit/eseményt szerettem a legjobban:

Nekem a dekooder indulásakor szervezett fotózás volt a legizgalmasabb. Talán azért, mert folyton a kamera innenső oldalán állok.

Egy (speciális) terület a szakmán belül, amit imádok:

Melyik szakmán belül? :) A tervezés - ezt imádom. Kitalálni, megtervezni, megálmodni.

Kedvenc online/offline magazinom:

Off: Wallpaper. On: Dekooder. :)

Off-dekooder hobbim:

Tenisz, snowboard, utazás, finom falatok...

2012-ben biztosan írok erről a dekooderen:

Talán a mediterrán stílusról? Vagy Kubáról? Minden lehetséges. :)

(Köszönjük a süteményt és a fotókat a kopenka alkotójának, Viczkó Beának.)

süti beállítások módosítása