Nincs ilyen widget!

Tézli-Szabó Franciska

6555d.jpg

 

Kerttervező vagyok, a szakmám egyben a hobbim is.

 

Több év irodai hajtás után otthon levő anyukaként kezdtem el a blog írást bő egy évvel ezelőtt, kísérleti jelleggel, amikor kezdtek elvonási tüneteim lenni, és egy - majd később két - pici gyermek mellett morzsányi időket tudtam kiszakítani, hogy ötleteket és inspirációt gyűjtsek magam és mások számára kertekkel kapcsolatban. Engem is meglepett, hogy mennyi szépségre bukkantam, és hogy mekkora örömöt találtam az írásban.

 

Hiszem, hogy kerttervezőt fogadni manapság nem luxus, mivel egy jól használható kert ára sokszorosan megtérül. Alapos átgondolás szükséges, hogy egy kert funkcionálisan és esztétikailag is megfeleljen a használók igényeinek, az év minden időszakában kedvező képet nyújtson. Cikkeimmel ezt a rendkívül szerteágazó szakmát szeretném népszerűsíteni.

 A Dekooder mellett a KERTdesign blogon olvashatjátok írásaimat.

süti beállítások módosítása