Nincs ilyen widget!

UXUS borászat

Nem, nem maradt le a cím elejéről az "L" betű, viszont bent megtalálható a borászatban. Fényűző, kellemes, minden igényt kielégítő terek, színek, anyagok, formák mindenhol, amerre a szem ellát.

0.png

Régóta kedvelem UXUS-ékat, nemhiába tettem fel anno egy loftjukról és egy MC Donald's-ukról 1-1 bejegyzést a blogomon. Mindhárom munkájuk más stílusban készült, de mindegyik olyan, hogy amint megláttam, azt mondtam, hogy: -WOW! Aztán meg azt: -Ja! Nem csoda, hisz UXUS!
Sok apró részletre hívnám fel a figyelmet! Szép, ötletes és autentikus a boroshordók fotója a tapétán; dinamikussá teszik a teret a random bortartók; hangulatot adnak a térnek a fahasábok; nem mindennapi a fali dekoráció; gyönyörűek a látszó gerendák; a sakkfiguraszerű székek pedig a leghelyesebb székek, amiket ma láttam.

Az étkezőasztal különböző székekkel az egyik kedvenc vizuális effektem. Bár minden sötét és monokróm, a felületek csillogása és fénye mégis barátságossá teszi a helyiséget.

Egy kis luxus a legeldugottabb helyiségbe is kijár. Világítástervezésből is ötösre vizsgáztak a kollégák és természetesen minden másból is.

Szeressétek az UXUS designt, mert szép és jó és osszátok meg az ismerősökkel a bejegyzést, mert ezt a kifinomult szépséget nekik is látniuk kell!

süti beállítások módosítása